loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 40 1394/04/07 نظرات (0)

فخرالدینی: جدایی‌ام از استقلال قطعی است

فخرالدینی: جدایی‌ام از استقلال قطعی است

 

مدافع تیم فوتبال استقلال جدایی‌اش از این باشگاه را قطعی دانست.

میلاد فخرالدینی در خصوص جلسه اش با مسئولین، اظهار داشت:‌ "من امروز جلسه‌ای را با مسئولان باشگاه برگزار کردم و متوجه شدم که مسئولان باشگاه در فکر این موضوع هستند که به بازیکنان جدید پول بدهند و آنهایی که از فصل گذشته طلبکارند زیاد مهم نیستند."

وی افزود: "وقتی با مسئولان استقلال صحبت کردم آنها مدعی شدند که 10 درصد جریمه شده‌ایم ولی در پایان فصل گذشته قرار بود بازیکنانی که در تیم می‌مانند شامل این جریمه‌ها نشوند ولی این اتفاق هم نیفتاده هر چند زیاد هم مهم نیست."

به نقل از فارس، مدافع تیم فوتبال استقلال تاکید کرد:" 50 درصد از پول سال گذشته من باقی مانده و آقایان می‌خواهند 30 درصد به ما پول بدهند که با ادامه روند فعلی 80 درصد طلبکار می‌شویم که مطمئنا رقم سنگینی است. با این شرایط جدایی من از استقلال قطعی است و کار من با آبی‌پوشان تمام است. هواداران استقلال بدانند من مشکلات زیادی دارم و دوست ندارم به خاطر پول بگویند فخرالدینی از استقلال رفت اما چند روز دیگر یک چک سنگین دارم که باید آن را پاس کنم و اینگونه که مسئولان استقلال می‌گویند نمی‌شود روی مطالبات فصل گذشته حساب کرد."

وی در پایان گفت: "من 3-4 پیشنهاد خوب دارم و ان‌شاءالله فردا تصمیم نهایی را خواهم گرفت."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 256
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 1,602
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,320
  • بازدید ماه : 4,320
  • بازدید سال : 10,709
  • بازدید کلی : 14,235,408