loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 49 1394/04/11 نظرات (0)

اتانیل کلاین، گوش راست ملی پوش انگلیسی، امروز با رقم 17.5 میلیون یورو از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست.

 

 

به گزارش "اسپرت انلاین"، لیورپول مدت ها در پی جذب این بازیکن 24 ساله و آینده دار بود و در نهایت امروز موفق به قطعی کردن این انتقال شد. این ششمین خرید لیورپولی ها برای فصل بعد است. 

کلاین پس از امضای قرارداد با لیورپول به وبسایت این باشگاه گفت:" پیوستن به لیورپول، رویایی بود که به حقیقت پیوست و باید بگویم که از این انتقال ذوق زده هستم. افتخار می کنم که قرار است برای باشگاه پرافتخار و بزرگی مثل لیورپول بازی کنم و برای شروع بی تابم. 
لیورپول خیلی زود به خرید من علاقه نشان داد و من هم از این مساله خوشحال بودم. دوست داشتم هرچه سریعتر، انتقالم نهایی شود. بازی در لیورپول به من کمک خواهد کرد تا حداکثر توانایی هایم را نشان دهم . شک ندارم که با لیورپول به بازیکن بهتری بدل خواهم شد. 
پیش از این در آنفیلد بازی کرده ام و می دانم که چه جو بی نظیری در این ورزشگاه وجود دارد. امیدوارم بتوانم بهترین بازی ها را برای لیورپول انجام دهم."

 

برچسب ها کلاین لیورپول ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 251
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 361
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 3,144
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,862
  • بازدید ماه : 5,862
  • بازدید سال : 12,251
  • بازدید کلی : 14,236,950