loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 51 1394/04/17 نظرات (0)

لام: به تیم ملی برنخواهم گشت

لام: به تیم ملی برنخواهم گشت؛ فوتبال بی رحم است
کاپیتان سابق تیم ملی آلمان هرگونه بازگشت به تیم ملی را رد می کند.

 به نقل از گل، فیلیپ لام که بعد از جام جهانی از بازی های ملی کناره گیری کرد می گوید برنامه ای برای بازگشت ندارد.

لام در مصاحبه ای با فرانس فوتبال گفت:

نمی خواهم که برگردم. کسانی که من را می شناسند به خوبی می دانند که وقتی تصمیم می گیرم دیگر آن حرف، حرف آخر من است. زندگی شخصی برام من مهم تر از حرفه ام است. مثلا لحظه ای که پسرم متولد شد برای من مهم تر و بزرگ از کسب قهرمانی جهان بود.

بازیکن سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ ضمن ابراز همدردی مجدد با ملت برزیل بخاطر شکست 7-1 در نیمه نهایی جام جهانی می گوید در فوتبال رحم جایی ندارد.

من وضعیت مردم برزیل را درک می کنم، چون ما هم 9 سال قبل چنین چیزی را تجربه کردیم، لحظات وحشتناکی بود. رحم کردن در فوتبال جایی ندارد. اما ما در هر صورت به خاطر شکست دادن میزبان با آن وضع متاسف هستیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 253
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 335
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 1,228
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,946
  • بازدید ماه : 3,946
  • بازدید سال : 10,335
  • بازدید کلی : 14,235,034