loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 32 1394/04/21 نظرات (0)

کاپیتان شالکه در مصاحبه با بیلد از احساساتی شدنش در فینال جام جهانی برزیل سخن گفت.

 

 

به گزارش "اسپرت آنلاین"، بندیکت هوودس یکی از بازیکنان آلمان بود که در تمام دقایق دیدارهای تیم ملی کشورش در جام جهانی برزیل در میدان حضور داشت. 
این بازیکن در مصاحبه‌ای که امروز با "بیلد" انجام داد، از احساساتی شدنش در دیدار فینال این تورنمنت پرده پرداشت. وی با اشاره به گلی که ماریو گوتزه در دقیقه 113 وقت اضافه وارد دروازه آرژانتین کرد گفت:" فورا بغض گلویم را گرفت و اشک به چشمانم هجوم آورد. ولی باید خویشتن‌داری می‌کردم. خیلی خودم فشار آوردم که گریه نکنم؛ خوشبختانه به سرعت خودم را به حلقه شادی بقیه رساندم و آنجا مخفیانه اشک ریختم.
امروز هنوز می‌توانم از لحظه‌های آن قهرمانی که بزرگترین پیروزی عمرم بود صحبت کنم. از قبل از شروع آن رقابت‌ها به سختی کار می‌کردم و از تمام توانم مایه گذاشتم؛ حتی یک مربی بدنساز و یک فیزیوتراپ شخصی گرفته بودم و زیر نطر آنها هم تمرین می‌کردم. در اردوی تیم ملی هم هرچه در توان داشتم رو کردم. خوشحالم که زحماتم نتیجه داد و به من فرصت داده شد تا از جام جهانی بهره ببرم. آن پیروزی به گذشته نپیوسته و ما در حال حاضر هم تا سال 2018 قهرمانان جهان محسوب می‌شویم. الان هنوز هم هرجا که مردم ما را می‌بینند خوشحال می‌شوند و بخاطر آن قهرمانی تشکر می‌کنند."
برچسب ها هوودس آلمان ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 255
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 3,449
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,167
  • بازدید ماه : 6,167
  • بازدید سال : 12,556
  • بازدید کلی : 14,237,255