loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 59 1394/04/25 نظرات (0)

گنج لر بیرلیگی 0 - 0 پرسپولیس

گنج لر بیرلیگی 0 - 0 پرسپولیس؛ تساوی در دیدار نه چندان دوستانه
تیم‌های پرسپولیس و گنج لر بیرلیگی از ساعت 17 به وقت محلی در دیداری تدارکاتی به مصاف در چهارچوب یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب سوشا مکانی، حاتمی، بنگر، نورمحمدی، رضائیان، کامیابی‌نیا، کفشگری، احمدزاده، عالیشاه، خالقی‌فر و طارمی، وارد میدان شد. گنج لر بیرلیگی در سوپرلیگ ترکیه به مقام نهمی رسیده است.

در نیمه نخست  این بازی کادر فنی به دلیل آسیب دیدگی امکان استفاده از هادی نوروزی ، احمد نورالهی و ماریچ را نداشت. بازی دو تیم بعد از دقایق اولیه که به ارزیابی یکدیگر پرداختند به یک فوتبال فیزیکی و پر برخورد بدل شد که از ویژگی های فوتبال ترکیه نیز به حساب  می آید. بازیکنان پرسپولیس با وجود قرارداشتن در دوران تمرینات سنگین حاضر نبودند برابر بازیکنان میزبان کوتاه بیایند. 

به علت غیبت هادی نوروزی به خاطر کمردرد،  نورمحمدی به عنوان کاپیتان به همراه ده بازیکن هم تیمی اش وارد میدان شد. در دقیقه دهم بازی اشتباه سوشا در خروج از دروازه و برخورد وی با مهاجم حریف باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد اما بازیکن تیم کنج لر توپ را به تیر دروازه کوبید. 

در ادامه پرسپولیس هم موقعیت‌هایی بر روی دروازه حریف ترکیه ای خود به‌وجود آورد، اما موقعیت‌های سرخ پوشان هم تبدیل به گل نشد. ترکها در ادامه بازی صاحب یکی دو فرصت خوب دیگر هم شدند که آن ها را از دست دادند. یکی از فرصت های تیم میزبان که خطرناک نیز بود با نمایش خوب سوشا مکانی دفع شد. در طرف مقابل نیز سرخپوشان در چند صحنه دروازه حریف خود را تا آستانه فروریختن پیش بردند.

یکی از فرصت های خوب این بازی با حرکت جالب توجه طارمی بدست آمد اما او درنهایت ضربه را به بیرون دروازه زد. در جریان بازی برانکو مدام کنار زمین حضور پیدا می کند و نکات مختلفی را به بازیکنان گوشزد میکند. از نکات جالب این بازی حضور حدو.د 40 طرفدار پرسپولیس بود که با وجود عدم تبلیغات روی این بازی به هر طریق کسب اطلاع کرده و برای تشویق سرخپوشان در محل حاضر شدند. مسئولان تیم گنجلربیرلی از اینکه تیم پرسپولیس در زمین آن ها چنین هوادارانی دارد تعجب کرده بودند.

 این بازی در نیمه اول به رغم موقعیت‌هایی که دو تیم بر روی دروازه های هم ایجاد کردند با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. حتی تماشاگران ایرانی که در نیمه اول با سروصدای زیادی پرسپولیس را تشویق می‌کردند در نیمه دوم در گوشه‌ای از زمین نشسته و تنها نظاره‌گر بازی شدند.

مهم ترین صحنه این بازی درگیری حاتمی با بازیکن حریف بود که با وساطت هم تیمی ها و عوامل پرسپولیس ختم به خیر شد. نکته عجیب این نیمه تاخیر ده دقیقه ای تیم داوری در ورود به زمین بود که با اعتراض پرسپولیسی ها هم همراه شد.

حواشی مسابقه:

* ورزشگاه اختصاصی تیم گنج‌لر بیرلیگی حریف امروز پرسپولیس یک کمپ مجهز و مدرن است و در ورزشگاه اختصاصی این تیم حتی زمین اسب سواری هم وجود دارد. در این ورزشگاه اختصاصی فروشگاه‌های مرتبط با این تیم همچنین عکس‌هایی از بازیکنان سال‌های گذشته بازیکنان ترکیه‌ای وجود دارد.

* برانکو در زمان ورود به زمین دقایقی با قدم زدن بر روی زمین از نقاط مختلف محل بازی امروز دیدن کرد.

*درحالی که بازی های تیم‌های پرسپولیس و گنج لربیرلیگی در دقیقه 60 در جریان بود دریک صحنه درگیری فیزیکی میان تعدادی از بازیکنان دو تیم به‌وجود آمد که البته این قائله خیلی زود به پایان رسید. بازیکنان تیم گنج لربیرلیگی از ابتدای بازی به بازیکنان پرسپولیس فحاشی می‌کردند، اما در یکی از صحنه‌های بازی بازیکن این تیم با لگد ضربه‌ای به کمر بابک حاتمی زد که اعتراض این بازیکن با فحاشی بازیکن تیم ترکیه‌ای روبه‌رو شد و از آنجائیکه حاتمی هم آذری زبان است متوجه فحاشی این بازیکن شد و میان این دو بازیکن درگیری فیزیکی رخ داد.

* بازی در 20 پایانی رنگ خشونت به خود گرفت و مکانی و رضاییان از داور بازی کارت زرد گرفتند.

*حدود 20 هوادار ایرانی برای تشویق پرسپولیس خود را به ورزشگاه رساندند.

* پیش از شروع بازی هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه از پرسپولیس می‌خواستند تا حریف ترکیه‌ای خود را شش تایی کند.

* هواداران تیم پرسپولیس بیش از سایر بازیکنان سوشا مکانی، محسن بنگر و امید عالیشاه را تشویق کردند.

* در یکی از صحنه‌های بازی فرشاد احمدزاده به روی بازیکن شماره 17 تیم گنج لر بیرلیگی خطا کرد که این بازیکن قصد داشت با احمدزاده درگیر شود، اما این قضیه خیلی زود قائله پیدا کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 261
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 315
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 912
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,630
  • بازدید ماه : 3,630
  • بازدید سال : 10,019
  • بازدید کلی : 14,234,718