loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 69 1394/04/29 نظرات (0)

کیکو کاسیا:میخواهم دروازه بان اول رئال شوم

کیکو کاسیا، دروازه بان جدید رئال مادرید، اعلام کرد که قصد دارد به دروازه بان اول این تیم تبدیل شود.‏


 

این دروازه بان 28 ساله که یکی از محصولات آکادمی جوانان رئال است، در ‏سال 2007 به اسپانیول پیوست. او که روز جمعه با انتقالی 6 میلیون یورویی به رئال برگشت، قصد دارد ‏در رقابت با کیلور ناواس، دروازه بان اول رئال شود.‏
او به خبرنگاران گفت:" اول از همه امیدوارم مصدوم نشوم؛ مسئله ای که برای یک بازیکن بسیار مهم ‏است. پس از آن، کسب قهرمانی با رئال فوق العاده خواهد بود. امیدوارم جام های زیادی ببرم. علاوه بر ‏این، می خواهم هرچه بیشتر بازی کنم.‏
هدف من این است که دروازه بان اول شوم و تا آنجا که می توانم به سرمربی کمک کنم. من به ویژه در 4 ‏سال اخیر از بازی کردن در لالیگا تجربه زیادی به دست آوردم. هر دیدار یک آزمون است.‏
بازگشت به رئال؟ من با همه چیز اینجا آشنا هستم. بازگشت به رئال برای من یک موهبت است. انگار به ‏ریشه هایم برگشته ام. می خواهم برای رئال بجنگم."

 

برچسب ها کیکو کاسیا ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 287
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 6,039
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,757
  • بازدید ماه : 8,757
  • بازدید سال : 15,146
  • بازدید کلی : 14,239,845