loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 44 1394/04/30 نظرات (0)

کاسمیرو، هافبک رئال مادرید عنوان کرد که بازگشت به این تیم برایش مثل یک رویا بوده است.

 

 

به گزارش "اسپرت انلاین"، هافبک 23 ساله که سال 2013 از سائو پائولو به رئال مادرید پیوسته بود، فصل گذشته به صورت قرضی در پورتو توپ می‌زد. عملکرد بسیار خوب او در پورتو باعث شد تا رئال او را برای فصل بعد به مادرید برگرداند و حالا کاسمیرو از این موضوع ابراز خوشحالی کرد.

او گفت:" با بازگشت به خانه، در یک رویا زندگی می‌کنم. یک سال رفتم ولی همیشه به حضور در رئال فکر می‌کردم. خیلی از حضور در اینجا هیجان زده هستم. یک سال خیلی مهم در زندگی من سپری شد. پورتو به من کمک کرد ولی خودم خیلی تلاش کردم، با روحیه و جنگندی سعی کردم برای بازگشت به رئال مادرید متمرکز بمانم. از نظر شخصی، سال بسیار خوبی را سپری کردم."

کاسمیرو به تمجید از بنیتس پرداخت و گفت:" بنیتس مربی است که از بازیکنانش انتظارات بالایی دارد، او درخواست بالایی دارد. می‌داند چگونه با بازیکنانش در ارتباط باشد زیرا بسیار باهوش است."
برچسب ها کاسمیرو رئال ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 242
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 2,184
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,902
  • بازدید ماه : 4,902
  • بازدید سال : 11,291
  • بازدید کلی : 14,235,990