loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 46 1394/05/02 نظرات (0)

ایبراهیموویچ: دوست دارم در MLS بازی کنم

ایبراهیموویچ
زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی تیم پاریس سن ژرمن، با اعلا م اینکه علاقمند است در لیگ MLS بازی کند، شایعات بازگشتش به میلان را در هاله ای از ابهام قرار داد.

 در شرایطی که طی چند هفته گذشته، شایعاتی درباره بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به تیم میلان شنیده می شد، این بازیکن در گفتگو با سرویس ورزشی یاهو گفت:

مطمئناً دوست دارم در آمریکا و MLS بازی کنم. نمی توانم بگویم چه تیمی، امّا دوست دارم آنجا بازی کنم. فکر می کنم این تجربه ای هیجان انگیز خواهد بود. فوتبال اکنون در آمریکا در حال پیشرفت است. من ده سال قبل اینجا بودم و فوتبال آن زمان در سطح کنونی نبود و اکنون در حال رشد و پیشرفت است. فوتبال اینجا در مسیر صحیحی پیشرفت کرده است و دوست دارم فوتبال اینجا در سطح اروپا باشد.مطمئناً خیلی ها دوست دارند اینجا بیایند و اینجا بازی کنند. شاید برای ابتدای فوتبال کسی اینجا را انتخاب نکند، امّا به عنوان نیمه دوم زندگی ورزشی، می توان از حضور در آمریکا لذت برد و در کنار فوتبال، از زندگی کردن هم لذت برد. 

 

زلاتان سابقه بازی در تیم های آژاکس، یوونتوس، اینتر، میلان، بارسلونا و پی اس جی را در کارنامه خود دارد.

برچسب ها ایبراهیموویچ ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 274
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 6,929
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,647
  • بازدید ماه : 9,647
  • بازدید سال : 16,036
  • بازدید کلی : 14,240,735