loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 80 1394/05/03 نظرات (0)

لیورپول 1-1 منتخب مالزی

لحظاتی پیش دیدار دو تیم لیورپول و منتخب مالزی در استادیوم نگارا کوالالامپور بدون اینکه برنده ای داشته باشد به پایان رسید.

در شرایطی که رونالدینیو تیم صاحب خانه را در نخستین موقعیت این دیدار پیش انداخت، جردن آیب نشان داد که در روز بد خود نیز می تواند کارهای فوق العاده ای انجام دهد. به این ترتیب لیورپول اردوی پیش فصل خود در آسیا و اقیانوسیه را با سه برد و یک تساوی به پایان رساند. (گل های بازی

گزارش بازی 

پس از ده دقيقه نخست که به بازي درگيرانه و لو دادن توپ گذشت، نخستين موقعيت بازي در دقيقه 12 منجر به گل شد. پاس بلند مدافعان مالزي در خط حمله با کنترل مشکوک به هند مهاجم اين تيم همراه شد و در ادامه رونالدينيو با توپ به سمت دروازه حرکت کرد و بعد و از چند گام در شرايطي که لوورن فشار خاصي روي وي ايجاد نمی کرد، با ضربه بيرون پا از روي دست هاي بوگدان گلزني کرد. 
در دقيقه 16 سانتر کات بک لالانا پس از يک شروع کوتاه روي کرنر، به لوورن رسيد که ضربه سر اين بازيکن به بيرون رفت. سه دقيقه بعد لالانا پاس زيباي ديگري اين بار براي هندرسون، که در شکاف بين مدافعان پيشروي کرده بود فرستاد که ضربه چيپ کاپيتان ليورپول به بيرون رفت. او پس از ضربه با دروازبان برخورد داشت و اعتقاد داشت که پنالتي بايد اعلام مي شد. 

جردن آيب که در اين بازي چندين بار توپ را لو داده بود در دقيقه 28 گلي ديدني به ثمر رساند. وينگر 19 ساله ليورپول پس از اينکه نزديک به نقطه کرنر توپ را از اوريگي دريافت کرد، رو به بيرون حرکت کرد و پس از عبور از مدافع مستقيم، با پاي مخالف توپ را به کنج زاويه موافق و دور از دستان دروازبان فرستاد
در دقيقه 41 بازي خوب لالانا با عبور از بازيکن مستقيم همراه شد و سپس او از پشت محوطه اقدام به شوت زني کرد. توپ، بلاک شد و سپس اوريگي در دو مرحله يک بار با پا توپ را به دستان دروازبان کوبيد و در بار دوم با ضربه چيپ نتوانست توپ را از دروازبان عبور دهد. آخرين فرصت نيمه اول اول را لالانا در دقيقه 44 ايجاد کرد، جايي که از کنج محوطه جريمه شوت زني کرد اما دروازبان درازکش توپ را جمع کرد. 

در دقیقه 49، پاس رو به جلوی میلنر که در عرض برای اوریگی ارسال شد توسط مهاجم جوان بلژیکی از دست رفت. دو دقیقه بعد لالانا پشت محوطه توپ را در اختیار داشت و در شرایطی که به نظر می رسید به مورنو در کناره ها پاس دهد، تو سر توپ زد و سپس شوت زنی کرد. این ضربه توسط دروازبان در دو مرحله جمع شد. در دقیقه 55 پاس تو در هندرسون، اوریگی را تک به تک کرد.مهاجم بلژیکی بار دیگر بی دقت ظاهر شد و ضربه بغل پای خود را به دست دروازبان کوبید. ضربه دیدنی لالانا در دقیقه 61 تیر دروازه را لرزاند. . در دقیقه 69، اوریگی با یک گردش به سمت دروازه شوت زنی کرد که ضربه او به بیرون رفت. 

در دقیقه 70، همکاری خوب اوریگی و لالانا پشت محوطه جریمه به یک پاس ختم شد که مورنو در شرایطی خوب، توپ را با تمام قدرت به دست های دروازبان کوبید. در دقیقه 75 کرنر ارسالی از سوی لالانا روی تیر دو به اسکرتل رسید و پاس با سر این مدافع اسلواک به لوورن رسید. ضربه لوورن اما بی دقت بود و پس از برخورد به زمین، راهی اوت شد.

کرنر خوب لالانا در دقیقه 80 روی سر لوورن فرود آمد که ضربه سر این مدافع کروات، بدون محافظ بی دقت بود و بی ثمر خارج شد. در دقیقه 83، آشگفتگی دفاع لیورپول در یک ضربه کرنر نزدیک بود منجر به ایجاد یک موقعیت جدی برای مالایی ها شود که خروج بوگدان مانع آن شد. در دقیقه 93، بوگدان یک سیو خوب دیگر داشت تا مانع شکست لیورپول در دقایق پایانی شود. 

ترکیب دو تیم 

ترکیب لیورپول: بوگدان، کلاین (کلری)، اسکرتل، لوورن، مورنو (ماگوئیره)، هندرسون، لوکاس (روسیتر)، میلنر (پدرو چیریولا)، آیب، لالانا و اوریگی (اوجو) 

 ترکیب مالزی: خلید، تیاگو جونیو، پاتریک رونالدینیو، وینسنت، زاه راهان، روسلان، سوزا، ازمی، جوزف، اعظم الدین، نصیر بشار الدین.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 253
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 3,387
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,105
  • بازدید ماه : 6,105
  • بازدید سال : 12,494
  • بازدید کلی : 14,237,193