loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 68 1394/05/08 نظرات (0)

فن خال: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

لوییز فن خال از شتباهات فردی بازیکنانش که منجر به گل خوردن تیمش شد ناراحت است، اما از عملکرد تیمش تمجید کرد و ابراز امیدواری نمود که این شکست در نهایت به نفع تیمش تمام شود.

 منچستریونایتد در آخرین بازی جام international champions cup، امروز صبح در مقابل پاریس سن ژرمن قرار گرفت. شیاطین سرخ با کسب پیروزی می توانستند از عنوان قهرمانی خود در فصل گذشته دفاع کنند، اما در نهایت این تیم پاریسی بود که با گل به خودی لوک شاو و گلزنی زلاتان ابراهیموویچ موفق به پیروزی در این بازی و کسب قهرمانی شد.

به گزارش وبسایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، لوییز فن خال درباره این بازی و نتیجه به دست آمده به خبرنگاران حاضر در کنفرانس مطبوعاتی اش گفت:

واقعاً از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. بله، ما مغلوب شدیم، اما شاید این خوب باشد، زیرا در سال گذشته ما تمام بازی های پیش فصل را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و سپس در اولین بازی لیگ شکست خوردیم. حالا ترتیب کمی متفاوت است، با این حال من خرافاتی نیستم. در نیمه اول فرصت های بیشتری را در مقایسه با پاریس سنت ژرمن ایجاد کردیم. موقعیت های آن ها تنها با اشتباهات فردی ما به وجود آمد و شما در بالاترین سطح فوتبال نمی توانید از ایجاد اشتباهات فردی اجتناب کنید. آن ها می توانند از این اشتباهات بهره ببرند و بازی را به نفع خودشان به پایان برسانند. در نیمه دوم مشاهده کردید که آن ها توپ را در زمین خودشان یا در کناره ها حفظ می کردند. یک تیم بزرگ می تواند چنین کاری کند. اما من می توانم چیزهای خوب زیادی را درباره تیم خودم بگویم. در بازی های پیش فصل، عملکرد تیم مهم تر از نتایج است. من نسبتاً راضی بودم. البته که کسب پیروزی یقیناً بهتر است. در مقابل بارسلونا ما می توانستیم 0-2 عقب بیفتیم، اما گل اول بازی را ما به ثمر رساندیم. در دیدار بین تیم های بزرگ، تیمی که اولین گل را می زند از شانس بالایی برای پیروزی برخوردار است.

بازی بعدی منچستریونایتد در روز 8 آگوست و در مقابل تاتنهام در اولدترافورد برگزار خواهد شد. فن خال اکنون باید برای انتخاب ترکیب تیمش در آن بازی حساس تصمیم گیری کند. او از سیستم تیمش در آن بازی مطمئن است و تنها روی چیدمان بازیکنان فکر خواهد کرد. فن خال در این باره گفت:

من کارم را با یک سیستم شروع می کنم و وقتی که آن سیستم جواب می دهد، به بازیکنان اجازه می دهم که در همان سیستم به بازی کردن ادامه دهند. فکر می کنم که به لوک (شاو) و دارمیان و بلیند بازی خواهم داد. مدافع وسط مایل به سمت راست را باید انتخاب کنم.  از عملکرد متئو دارمیان بسیار راضی هستم و می توانید مشاهده کنید که او چه در راست و چه در چپ توانایی بازی کردن را دارد. همچنین، یکی دیگر از نقاظ مثبت تور امسالمان این است که مصدومی نداریم. در فصل گذشته من مجبور شدم که به تایلر بلکت و جسی لینگارد در نخستین بازی لیگ برتر بازی دهم. حالا برای انتخاب ترکیب گزینه های بیشتری را در اختیار دارم و هر کسی را که بخواهم می توانم بازی دهم. حالا رقابت و بالانس بیشتری در تیم وجود دارد. برای شروع لیگ از اعتماد به نفس بالایی برخوردارم.

از فن خال درباره بازی کردن بلیند در پست دفاع وسط پرسیده شد، جایی که بازیکن منعطف هلندی اش در تمام طول پیش فصل در آن موقعیت بازی کرده است. فن خال عملکرد هم وطنش در این پست را مورد ستایش قرار داد، اما اذعان کرد که قابلیت بازی کردن بلیند در چند پست متفاوت می تواند موجب شود تا او در فصل جدید لیگ برتر در پست های دیگری نیز بازی کند. فن خال در این باره گفت
 

من از عمکردهای او بسیار راضی هستم، نه تنها در این مسابقه، بلکه همینطور در بازی های قبل.  فکر می کنم که او در آن پست می تواند بازی سازی بهتری را انجام دهد. او بسیار خوب دفاع کرد. فکر می کنم که باید از او در آن پست استفاده کنم، همینطور در پست دفاع چپ و هافبک. من از عملکردهای او در آمریکا راضی هستم.

برچسب ها فن خال ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 5,291
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,009
  • بازدید ماه : 8,009
  • بازدید سال : 14,398
  • بازدید کلی : 14,239,097