loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 45 1394/05/14 نظرات (0)

منصوریان: به افشارزاده اطلاعات غلط داده اند

منصوریان: به افشارزاده اطلاعات غلط داده اند؛ می‌خواستند مرا مقابل استقلال قرار دهند!
سرمربی نفت تهران به همراه وحید حمدی نژاد در کنفرانس خبری حاضر شد.

 سرمربی نفت تهران در خصوص بازی گفت:

در دومین گام لیگ هستیم و دوست خوبم علی دایی مقابل من است. حضور دایی لیگ را جذاب تر می کند. هفته پیش هم رو به روی استقلال اهواز عالی بازی کردند. تنها مشکل آن ها دیر اضافه شدن کادر فنی به این تیم است. اما این تیم پتانسیل خوبی دارد. از لحاظ بدنی نمی دانم شرایط آن ها چگونه است اما بعد از بازی با تراکتور که شروع خوبی هم بود، با توجه با بازی اول نتیجه خوبی گرفتیم و ان شالله فردا برنده باشیم و سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی افزود:

بازیکنان از لحاظ روحی کاملا آماده هستند. یکی دو مصدوم داشتیم که امشب وضعیت آن ها مشخص می شود. منتظر مشخص شدن آخرین وضعیت سعید لطفی هستیم که صورت او 12 بخیه خورده است.

منصوریان در پاسخ به این سوال که جوابی برای صحبت های افشارزاده که گفته بود "از رختکن استقلال به منصوریان اطلاعات می دادند" دارد یا نه گفت:

افشارزاده 7 سال بیشتر از سن من سابقه دارد. اما باید بگویم به وی اطلاعات غلط داده اند. استقلال و پرسپولیس هواداران زیادی دارد و این تیم بزرگ است. خیلی سخت است که از رختکن استقلال خبری بیرون بیاید. آقای افشارزاده من را رو به روی استقلال نگذارد. الان همه این سوال را از من می کنند در حالی که هرگز همچین اتفاقی نیافتاده است. اولویت اول من اخلاق است. با اینکه از خیلی ها جوانترم. اینکه از استقلال اطلاعات بگیریم و کسی برای ما خبرچینی کند کذب محض است.

وی ادامه داد:

به نظرم به ایشان اطلاعات غلط داده اند یا اینکه منِ منصوریان بعد از 20 سال به استقلال خیانت کرده ام. من از ایشان که پیر ورزش هستند گله مندم. صحبت  ها را باید با مدرک مطرح کرد. پیراهن هر باشگاهی شرف و اعتبار آن باشگاه است و ما نیز در قامت مربی گری این مسایل را رعایت می کنیم. این حرف ها بدون سند و مدرک است و نباید به راحتی ان ها را قبول کرد. اینکه من از رختکن اخبار باشگاه استقلال را می گیرم اصلا حرف قشنگی نیست.

اسوطره استقلالی ها  افزود:

استقلال تیمی است که یک جمعیت میلیونی نه فقط در ایران بلکه در آسیا و جهان طرفدار دارد و هر ایرانی در هر گوشه از جهان یا آبی است یا قرمز. برای خود من خیلی سخت است که قبول کنم کسی بخواهد از داخل چنین تیم پرطرفداری خبر به بیرون بدهد و ضمن اینکه خود من استقلالی هستم و تیم نفت هم در دل باشگاهی فرهنگ‌مدار، اخلاقی و با منش پهلوانانه است.

منصوریان در خصوص مشکلات مالی اظهار داشت:

نامه های فراوانی نوشتیم و می خواهیم با مسئولین صحبت کنیم. اگر مشکلات تیم را پوشش ندهیم قطعا به مشکل می خوریم. هم شفاهی و هم کتبی اعتراض کرده ایم و خواسته ایم تکلیف ما را مشخص کنند و آقای قنبرزاده هم در جریان است اما اینکه این خبر چگونه به بیرون درز کرده من هم بی خبرم و دوست دارم بدانم. از اول فصل همه اعتراضات ما اصولی، قانونی و هدفمند بوده است. من مثل یک دوست قرارداد بسته ام و حتی رقمی هم پیشنهاد ندادم.

منصوریان در خصوص بازی نکردن نانگ گفت:

بازی نکردن وی بدنی بود نه فنی چون او دیر به ما اضافه شد و هنوز جا دارد که وی آماده شود. به همین خاطر برای بازی با صبا نیز به وی استراحت دادیم. سه بازیکن جدید تیم ما واقعا خوب و امیدوارکنننده کار می کنند. آن هایی که رفتند جزو افتخارات نفت هستند چرا که نشان می دهد ما کارمان را خوب انجام داده ایم.

برچسب ها منصوریان ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 243
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 355
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 1,997
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,715
  • بازدید ماه : 4,715
  • بازدید سال : 11,104
  • بازدید کلی : 14,235,803