loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 24 1394/05/14 نظرات (0)

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، اعلام کرد که این باشگاه تا پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی، خرید ‏دیگری نخواهد داشت.‏

 

 

به گزارش اسپرت آنلاین"، آبی ها که در این تابستان خریدهای چندانی نداشتند، در به خدمت گرفتن جان ‏استونز، مدافع جوان اورتون هم تا به حال ناکام بوده اند. از استونز به عنوان جانشین بلند مدت جان تری ‏در استمفوردبریج نام برده می شود اما مورینیو تردید دارد که این ملی پوش انگلیس در این تابستان به ‏چلسی بپیوندد.‏
او به خبرنگاران گفت:" من این حرف را هز فصل تکرار می کنم. برای من، بازار نقل و انتقالات به پایان ‏رسیده است. وقتی رقابت ها شروع می شود، دیگر علاقه ای به بازار نقل و انتقالات ندارم. می دانم بازار ‏همچنان باز است و باشگاه ما می توانم بازیکنی را بخرد یا بفروشد اما این احساس را دوست ندارم.‏
به عنوان یک مربی فوتبال، اکنون به بازیکنانم فکر می کنم، بازیکنی که در تیم دارم و نمی خواهم درباره ‏بازار نقل و انتقالات فکر کنم."‏
گفته می شود چلسی بعد از فروش فیلیپه لوئیس به اتلتیکو مادرید، در آستانه به خدمت گرفتن رحمان بابا ‏از آگسبورگ است اما مورینیو تاکید کرد که به نقل و انتقالات فکر نمی کند:" هر اتفاقی رخ داد، رخ داده ‏اما من حتی یک دقیقه هم صرف فکر کردم به بازار نقل و انتقالات نمی کنم و می خواهم بهترین بازی ها ‏را از تیمم بگیرم. ‏
قوانینی وجود دارد و من باید با آنها سازگار شوم اما به آنها فکر نمی کنم."‏

 

برچسب ها چلسی مورینیو ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 210
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 1,427
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,558
  • بازدید ماه : 1,558
  • بازدید سال : 7,947
  • بازدید کلی : 14,232,646