loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 53 1394/05/15 نظرات (0)

پیش بازی تراکتورسازی - گسترش فولاد

ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز روز جمعه میربان دربی این شهر بین تیم های گسترش فولاد و تراکتورسازی خواهد بود.

طرفداری- تیم های گسترش فولاد تبریز و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز به مصاف یکدیگر خواند رفت.

هفته دوم لیگ برتر 94-95
زمان: جمعه 16 مرداد، ساعت 18:30
ورزشگاه یادگار امام تبریز

گروه داوری: محمدرضا اکبریان، مهدی الوندی، حمیدرضا کنعانی، علی احمدی، ناظر داوری: علیرضا یزدانی


دربی شهر تبریز در حالی در هفته دوم لیگ پانزدهم انجام می شود که هنوز خاطرات دربی سال گذشته در هفته ماقبل پایانی لیگ از ذهن هواداران تراکتورسازی پاک نشده و خیلی از آنها معتقدند که تساوی در آن دیدار بود که باعث از دست رفتن قهرمانی این تیم شد.

تراکتورسازی

سرخ پوشان شهر تبریز لیگ برتر پانزدهم را با یک تساوی بدون گل خانگی مقابل تیم قدرتمند نفت تهران آغاز کردند. تراکتورسازان که به نسبت فصل گذشته تغییرات زیادی در ترکیب خود داشته اند هنوز از لحاظ آمادگی و هماهنگی در شرایط ایده آلی نیستند و با شرایط موجود باید برای دیدن تراکتور واقعی چند هفته صبر کنیم.
شاگردان تونی الیویرای پرتغالی در بازی این هفته مقابل گسترش که به نوعی یک بازی خانگی برایشان محسوب می شود هدفی جز پیروزی ندارد و به دنبال ثبت اولین برد فصل جدیدشان هستند. تراکتورسازی که معمولا در لیگ برتر مقابل همشهری های خود (شهرداری و گسترش فولاد) پیروز از میدان خارج می شد، فصل گذشته و در آستانه کسب عنوان قهرمانی مقابل گسترش فولاد با نتیجه مساوی متوقف شد تا قهرمانی خود را به اما و اگر بسپارد و در نهایت نیز با مساوی در هفته پایانی مقابل نفت آنرا از دست بدهد.
تراکتورسازی در این دیدار سامان نریمان جهان را به احتمال زیاد در ترکیب خود خواهد داشت و این می تواند یک برگ برنده برای شاگردان تونی باشد چرا که حضور سامان در این بازی قدرت تهاجمی تیم را چند برابر خواهد کرد. نکته دیگر در ترکیب تیم تراکتورسازی در این بازی انتخاب تونی برای خط حمله تیمش می باشد که باید دید حمزه یونس منتخب تونی در این دیدار خواهد بود یا مهرداد بایرامی؟

گسترش فولاد

آبی های شهر تبریز پس از پشت سر گذاشتن یک فصل پر استرس و سخت که در نهایت با بقای این تیم در لیگ برتر همراه بود، با نفراتی پر تجربه تر وارد لیگ پانزدهم شدند تا اشتباهات نیم فصل اول سال گذشته را تکرار نکنند. آنها با به خدمت گرفتن بازیکن باتجربه ای چون محمد نصرتی، مهدی کیانی و همچنین حفظ مهره های کارآمدی چون مگنو باتیستا و مرتضی اسدی و داشتن بازیکنان جوان و آینده داری چون محمد امین درویشی یک تیم کامل دارند که می تواند برای هر حریفی مشکل ساز باشد.
فراز کمالوند سرمربی تیم گسترش فولاد به خوبی به حساسیت های این بازی واقف است و می داند که تیمش علاوه بر تیم تراکتورسازی از جانب سکوها نیز تحت فشار خواهد بود. بدون شک نباختن می تواند گزینه مود علاقه گسترشی ها برایراین بازی باشد هر چند که آنها نیم نگاهی نیز به کسب پیروزی خواهند داشت تا در صورت امکان جزو شگفتی سازان هفته های ابتدایی لیگ لقب بگیرند. گسترش همانند همشهری خود لیگ برتر را با تساوی بدون گل آغاز کرد البته با این تفاوت که آنها این یک امتیاز را برخلاف تراکتورسازان در خارج از خانه و در تهران بدست آوردند که می تواند ارزش بیشتری داشته باشد.


تاریخچه تقابل دو تیم

تراکتورسازی 1-1 گسترش فولاد

تراکتورسازی 2-1 گسترش فولاد

تراکتورسازی 3-1 گسترش فولاد

تراکتورسازی 1-1 گسترش فولاد


ستاره های احتمالی دو تیم در بازی فردا

مگنو باتیستا (گسترش فولاد): مگنو باتیستا هافبک دفاعی قدرتمند تیم گسترش فولاد در بازی این هفته می تواند برگ برنده فراز کمالوند در میدان باشد. این هافبک باهوش و جنگنده به خوبی می تواند قدرت تیمش را در میانه میدان مقابل هافبک های باکیفیت تیم تراکتورسازی بالا برده و شانس طراحی حمله و رسیدن به گل این تیم را کم کند.

سامان نریمان جهان (تراکتورسازی): بازیکن محبوب تراکتوری ها با رهایی از بند مصدومیت به احتمال فراوان در بازی این هفته مقابل گسترش فولاد در ترکیب تیمش قرار خواهد گرفت و در صورت وقوع این اتفاق می توانیم بازی خوبی را از وی انتظار داشته باشیم. نریمان جهان پس از پشت سر گذاشتن یک سال موفق در تراکتورسازی امسال با انگیره و تجربه بالاتری می تواند تیمش را همراهی کرده و لحظات ماندگاری را برای هواداران تیمش خلق نماید.


مهم ترین سوژه بازی

تقابل تراکتوری های سابق بخصوص مهدی کیانی با تیم قبلی شان جزو صحنه های جالب این بازی می باشد و می تواند صحنه ها و سوژه های زیادی در بر داشته باشد و از همین حالا تمامی چشم ها به ابتدای بازی و نیمکت تیم تراکتورسازی و خوش و بش های قبل از بازی می باشد تا مشخص شود چه کسی با چه کسی مشکل دارد!


ترکیب احتمالی تراکتورسازی برای این دیدار

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 277
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 6,784
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,502
  • بازدید ماه : 9,502
  • بازدید سال : 15,891
  • بازدید کلی : 14,240,590