loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 50 1394/05/17 نظرات (0)

ایوان راکیتیچ، ستاره کروات بارسلونا، در آستانه دیدار سوپرجام اروپا برابر سویا، با خوشبینی به این دیدار حساس نگاه می کند.

 

 

به گزارش "اسپرت انلاین"، با جدایی ژاوی از بارسا و دوری 4 ماهه آردا توران از میادین(به دلیل محرومیت بارسا)حالا جا برای راکیتیچ در بارسلونا، بازتر از گذشته شده و او حداقل تا ماه ژانویه دقایق بیشتری را در میادین حضور خواهد داشت. 

ستاره سابق سویا در آستانه رویارویی با تیم سابقش در سوپرجام اروپا به خبرنگاران گفت:"نقش من در تیم، با یا بدون ژاوی عوض نشده است.از روز اولی که به بارسلونا پیوستم، هدفم تلاش زیاد و کمک به تیم بود. خوب یا بد، من همین هستم. فصل گذشته مدتی زمان برد تا توانستم خودم را با شرایط بارسا وفق بدهم و حالا آنقدر آماده هستم که بتوانم بهترین بازی هایم را برای بارسلونا انجام دهم." 

راکیتیچ در مورد دیدار مقابل تیم سابقش "سویا"، در سوپرجام اروپا گفت:" من هنوزم یک هوادار سرسخت سویا هستم اما نه در بازی روز شه شنبه.همانطور که همیشه گفته ام، همه توانم را برای پیروزی بارسا در میادین خواهم گذاشت و در مقابل سویا نیز چنین خواهم کرد.همیشه بازیکن مسئولیت پذیری بوده ام. در سویا کاپیتان اول بودم و در تیم ملی کرواسی کاپیتان سوم هستم.در هر تیمی که باشم برای موفقیتش همه تلاشم را خواهم کرد."

ستاره کروات بارسا در مورد احتمال فتح 6 گانه گفت:" برای دستیابی به 6 گانه، هیجان و شور زیادی داریم.می خواهیم به تاریخ سازی ادامه دهیم. انگیزه ما بسیار مضاعف است. هیچ چیز بهتر از فتح جام پیش از شروع لالیگا نخواهد بود. اگر بتوانیم مسی را در زمین شاد و خوشحال نگه داریم، توان انجام هر کاری را داریم."

 

برچسب ها راکیتیچ بارسا ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 254
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 360
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 2,607
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,325
  • بازدید ماه : 5,325
  • بازدید سال : 11,714
  • بازدید کلی : 14,236,413