loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 78 1394/05/19 نظرات (0)

آرسن ونگر: خودمان را کشتیم

آرسن ونگر: خودمان را کشتیم؛ تنها چک مقصر نیست

 

آرسن ونگر، مربی فرانسوی توپچی ها، در مصاحبه پس از بازی خود، نظرات و عقاید خود در مورد این بازی را با خبرنگاران در میان گذاشت.

در مورد بازی...

فکر می کنم که بازی ما قابل قبول نبود. در دو جنبه دفاع و حمله در بازی، ما در مجموع فشار آوردیم. در صدر آن ها، احساس می کنم که ما دو گل بسیار بد خوردیم و زمان دریافت گل های ما،  یعنی دو دقیقه قبل از پایان نیمه اول و بعد از شروع نیمه دوم،  نیز بد بود. ما برای خود یک کوه بلند برای فتح کردن درست کردیم. وستهم از ما باهوش تر عمل کرد و در بازی سازی و موقعیت سازی بهتر از ما بود. در پایان، بازی اصلا متقاعد کننده نبود. سرعت و دقت لازم را نداشتیم. سرعت پاس های ما کم بود و در نهایت، ما مورد فشار قرار گرفتیم.

در مورد این که چرا همه چیز بد پیش رفت...

وستهم در آماده سازی پیش فصل، کمی بهتر از ما بود. آن ها بازی های رسمی زیادی در یورو لیگ را داشتند. من قبل از بازی مطلع بودم که یک بازی سخت در جلوی زمین خواهیم داشت. قسمت اعظم کار ما نخوردن گل بود، حتی اگر مجبور می شدیم که برای 0-0 بازی کنیم. گلی که ما دقیقا قبل از پایان نیمه اول، با توجه به تجربه ای که در تیم داریم، دریافت کردیم، کمی غیرقابل درک است.

در مورد سنگینی انتظارات...

احساس می کنم که ما کمی عصبی بودیم و همینطور در بازی خود باعجله عمل کردیم.ما همیشه به اصول احترام نمی گذاریم. ما در نیمه اول می خواستیم که خیلی خیلی سریع به دروازه حریف برسیم. من فکر می کنم ما اصلا اعتماد به نفس نداشتیم، حتی فکر می کنم عصبی نیز بودیم.

در مورد پتر چک...

من هنوز با او صحبت نکرده ام. ما بازی های خوب انفرادی زیادی نداشتیم پس این سخت است که یک نفر را مورد بحث قرار دهیم.

در مورد گل ها...

هنوز آن ها را آنالیز نکرده ام.

در مورد خطرناک نبودن در خط حمله...

پاس های ما امروز خوب نبود. من تئو رو از 35 دقیقه قبل از پایان بازی فرا خواندم اما زمانی برای به زمین آمدن وی نبود و قبل از این تعویض، گل دیگری دریافت کردیم. بعد از آن، آن ها به سختی دفاع کردند و وقت کشی کردند که یک چیز معمول در هنگامی است که شما در خانه بازی داشته و شکست خورده اید. من فکر می کنم ما در هنگامی که بازی 0-0 بود مقصر بودیم که گلی به آن آسانی به آن ها واگذار کردیم.

 در مورد برگشت بعد از شکست...

این سخت است اما بخشی از کار ماست. فصل موفق از جواب شما به ناامیدی ها حاصل می شود و هیچگاه، یک فصل کاملا هموار و موفق ندارید. ما باید واکنش نشان دهیم. ما شروع سختی داریم، کریستال پالاس تیم خوبی است، لیورپول تیم بسیار خوبی است و شما امروز بار دیگر مشاهده کردید که ما هنوز به طور کامل از لحاظ فیزیکی آماده نبودیم.

در مورد دریافت گل روی یک ضربه ایستگاهی...

تمرکز و سازماندهی ما خوب نبود. ما از دروازه خود بسیار دور بودیم و به آن ها فضای زیادی دادیم. ما خودمان را کشتیم.

در مورد چک و سازماندهی تیمی...

فقط او مقصر نبود. ما تجربه کافی در خط دفاعی خود را داریم. وقتی به خط دفاعی ما نگاه کنید، فکر می کنم که جوان ترین نفر، 30 ساله است.

در مورد نقل و انتقالات...

من این فکر را می کنم که ما مسئول خرید بازیکنان و مربیان هستیم و این وظیفه رسانه ها نیست. وقتی شما یک فوتبالیست هستید، باید با وظایف خود آشنا باشید و همیشه به یک چیز دیگر فکر نکنید. امروز ما باید به خود نگاه کنیم و ببینیم که به اندازه کافی خوب نبوده ایم و نباید به این فکر کنیم که مشکلات با این گونه مسائل حل می شود. ما خوب نبودیم، متقاعد کننده ظاهر نشدیم و این همه چیز است. وستهم بسیار خوب بازی کرد. به آن ها تبریک می گویم و امیدوارم سریعا بازگردیم. بار دیگر چیزی که همیشه گفته ام را تکرار می کنم، اگر مشکلی استثنائی پیش بیاید، ما این کار را انجام می دهیم. ولی بعد از یک باخت همانند این، مهم است که همیشه به فکر راه چاره از بیرون نباشیم. 

در مورد ریس آکسفورد

او راضی کننده نشان داد اما باید بار دیگر او را ببینم. او خوب کار کرد. وقتی ما موقعیت داشتیم، تصمیم گیریمان همیشه درست نبود، مخصوصا در نیمه نخست. در مجموع در سن 16 سالگی، عملکرد او قابل قبول بود.

برچسب ها آرسن ونگر ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 272
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 7,059
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,777
  • بازدید ماه : 9,777
  • بازدید سال : 16,166
  • بازدید کلی : 14,240,865