loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 49 1394/05/20 نظرات (0)

آنخل دی ماریا که به تازگی از منچستریونایتد به پاری سن ژرمن پیوسته است، به تمجید از هم تیمی های جدید خود پرداخت.

 

 

به گزارش اسپرت آنلاین، دی ماریا تنها یک سال پس از انتقال به یونایتد، با رقم 63 میلیون یورو راهی پاری سن ژرمن شد تا چالش جدیدی را در لوشامپیونا تجربه کند. او یک هفته پس از تمرین کنار هم تیمی های جدید خود، شیفته کیفیت آنها شده است. 

دی ماریا در همین رابطه به خبرنگاران گفت:"من هر روز در حال یادگیری هستم.از بازی کنار بازیکنان بزرگ و باکیفیتی چون زلاتان، وراتی، تیاگو سیلوا و کاوانی، مطمئنا درس های زیادی می توان گرفت.یک بازیکن فوتبال همیشه و تا پایان دوران حضورش در این ورزش، در حال آموختن چیزهای جدید است. فصل به فصل هم به تجربیات او اضافه تر می شود.من هنوز جوانم و در حال پیشرفت. 

در طول دوران فوتبالم همیشه سعی کرده ام خودم را به بازی کنار بازیکنان بزرگ وفق دهم. در پاری سن ژرمن حقیقتا بازیکنان بزرگی حضور دارند و سعی خواهم کرد هرچه سریعتر خودم را با فضای این تیم وفق داده و به درک صحیحی از شیوه بازی آنها برسم." 

دی ماریا در مورد ال کلاسیکوی فوتبال فرانسه بین پاری سن ژرمن و مارسی گفت:" می دانم که این بازی چه اهمیتی دارد و سعی خواهم کرد بهترین بازی خودم را برای PSG انجام دهم و هواداران را خوشحال کنم. ما می توانیم در این بازی پیروز شویم. برای هواداران، پیروزی در این بازی به اندازه کسب عنوان قهرمانی مهم است."

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 222
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 345
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 1,253
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,384
  • بازدید ماه : 1,384
  • بازدید سال : 7,773
  • بازدید کلی : 14,232,472