loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 71 1394/05/25 نظرات (0)

رومرو: مدیون فن خال هستم

رومرو: مدیون فن خال هستم؛ او را سربلند خواهم کرد
سرجیو رومرو عنوان کرده است که پیشرفتش در فوتبال را مدیون لوییز فن خال است.

 به گزارش سایت Mirror، سرجیو رومرو - دروازه بان منچستریونایتد و تیم ملی آرژانتین - به ستایش از لوییز فن خال پرداخت و او را پدر دومش خواند. رومرو که در دو دیدار نخستین یونایتد در لیگ برتر به طور ثابت در درون دروازه این تیم قرار گرفته است، پیش از این سابقه همکاری با فن خال را در تیم آ زد آلکمار هلند داشت. در آن زمان، او در یکی از دیدارهای جام حذفی هلند مرتکب اشتباهی شد که به قیمت حذف شدن تیم فن خال از آن رقابت ها تمام شد. رومرو پس از پایان آن بازی از فرط عصبانیت به دیوار رختکن آلکمار مشت کوبید. این اتفاق چنان برای رومرو گران تمام شد که او بخش بزرگی از فصل فوق العاده آلکمار را که با قهرمانی این تیم در لیگ هلند همراه شد، از دست داد.

پس از آن اتفاق، فن خال، رومرو را یک "احمق" خواند، اما با این وجود، ماجرای دنباله دار انتقال ده خیا به رئال مادرید موجب شد تا سرمربی هلندی منچستریونایتد در یک عملیات نجات مشترک، خود و رومرو را از وضعیتی بلاتکلیف خارج کند و دوباره با دروازه بان سابقش همکاری کند. سرجیو رومرو در اولین مصاحبه اش با رسانه های انگلیسی درباره فن خال گفت:

من به تیم سرمربی سابقم پیوسته ام و از این بابت بسیار خوشحال هستم. دین زیادی را به فن خال دارم. اولین باری که با فن خال روبرو شدم، به او گفتم: "وقتی یک آرژانتینی را در ترکیبتان دارید، روحیه تسلیم ناپذیری را به تیمتان اضافه می کنید." پس از سالی که پشت سر گذاشتم، پیوستن به این باشگاه برای من خارق العاده است. پیشنهادی از جاهای دیگر نداشتم، اما به بهترین و قوی ترین بخش دوران ورزشی ام نزدیک می شوم.

زمانی که رومرو در سال 2007 به آلکمار پیوست، لوییز فن خال قانونی را تصویب کرده بود که بر طبق آن، تمام بازیکنان باید به زبان هلندی صحبت می کردند. در آن زمان بود که دروازه بان آرژانتینی وقت آلکمار با روی متفاوتی از سرمربی نظم گرای تیمش مواجه شد. رومرو درباره روزهای اول پیوستنش به آلکمار می گوید:

به یاد دارم که فن خال دستور داده بود که تمام بازیکنان باید به زبان هلندی صحبت کنند و این قانون نباید شکسته شود. حس می کردم که به دنیای کاملا متفاوتی در هلند وارد شده ام. تمام دوران نوجوانی ام را در باشگاه اولم - راسینگ کلوب - گذرانده بودم. اما در آن زمان دریافتم که سرمربی تیم به آن سخت گیری که همه از آن حرف می زدند، نبود. او هر روز با صدای بسیار آرامی با من اسپانیایی حرف می زد، به گونه ای که بازیکنان دیگر تیم نمی توانستند صدای او را بشنوند و بفهمند که او قانون خود را زیر پا گذاشته است. این یک حرکت بسیار زیبای انسانی بود. او مرا در روزهای سخت زندگی ام کمک کرد.

8 سال پس از آن دوران، این دو نفر بار دیگر به هم رسیدند. یک سال پس از مهار پنالتی های هلند توسط رومرو و صعود آرژانتین به بازی فینال جام جهانی، فن خال به دنبال دروازه بانی جدید بود و در کمال تعجب دریافت کرد که رومرو در دو سال گذشته تنها برای چندین بار محدود برای تیم های باشگاهی اش - موناکو و سمپدوریا - به میدان رفته است و اکنون نیز بازیکن آزاد است، بنابراین تصمیم گرفت تا از این فرصت استفاده کند و فرصت جدیدی را به رومرو بدهد. رومرو در این باره گفت:

فوق العاده است که با مربی قدیمی ام همکاری می کنم. این مرا احساساتی می کند. این فن خال بود که مرا به یک دروازه بان ملی پوش تبدیل کرد. هرگز نمی توانم آن صبحی را فراموش کنم که او به من اطلاع داد که با مارادونا (سرمربی وقت آرژانتین) به صورت تلفنی صحبت کرده است و وی می خواهد که مرا به تیم ملی دعوت کند. پس از رسوایی ای که بر سر شکسته شدن دستم در آلکمار اتفاق افتاد، حالا می خواهم او را سربلند کنم. همچنین از موقعیتی که در آن هستم افتخار می کنم. همسرم و دو فرزندانم نیز بسیار سربلند هستند. مطمئن هستم که پدرم که اکنون در بهشت است نیز از دیدن وضعیتم، سربلند است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 253
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 3,605
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,323
  • بازدید ماه : 6,323
  • بازدید سال : 12,712
  • بازدید کلی : 14,237,411