loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 39 1394/05/26 نظرات (0)

مارکو وراتی، هافبک پاری سن ژرمن، اعلام کرد در صورتی که بخواهد این باشگاه را ترک کند، رفتن ‏به لیگ های انگلیس، ایتالیا و اسپانیا جزو گزینه های خواهد بود. ‏

 

 

به گزارش "اسپرت انلاین"، این ملی پوش ایتالیایی با نمایش های درخشانی که ارائه داده، در فهرست خرید ‏بارسلونا برای تابستان 2016 قرار دارد.‏
او در گفتگو با سایت گل، در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال دارد به لیگ برتر انگلیس برود، گفت:" ‏هرگز نمی دانید در آینده چه رخ می دهد. از جایی که هستم، راضی ام و به رفتن به باشگاه دیگر فکر نمی ‏کنم. اگر زمانی باشگاه من را نخواهد و دیگر احساس خوبی در پی اس جی نداشته باشد، گزینه هایم را ‏بررسی می کنم. البته انگلیس، ایتالیا و اسپانیا همگی گزینه های من هستند. مهمترین مسئله، پروژه باشگاه ‏است."‏
مدیر برنامه های وراتی پیش از این اعلام کرد که این ستاره 22 ساله از حضور در بارسا استقبال می کند ‏و او هم این باشگاه اسپانیایی را مورد ستایش قرار داد.‏
‏" بارسلونا یکی از قدرتمندترین باشگاه های دنیاست و مدت هاست که در چنین جایگاهی قرار دارد. آنها ‏تیم بزرگی هستند اما من در حال حاضر از بودن در پاری سن ژرمن راضی هستم. ‏
وقتی چنین باشگاه بزرگی به دنبال شما باشد، همیشه خوشحال کننده است. تصمیم گیری در مورد اینکه من ‏به درد بارسا می خورم یا نه، برعهده مدیران این باشگاه است اما درست است؛ سبک بازی آنها را دوست ‏دارم."‏

 

برچسب ها وزاتی بارسا ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 259
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 320
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 960
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,678
  • بازدید ماه : 3,678
  • بازدید سال : 10,067
  • بازدید کلی : 14,234,766