loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 44 1394/05/29 نظرات (0)

وین رونی، هافبک منچستریونایتد عنوان کرد که تنها یک بازی بد انجام داده و امیدوار است در دیدار مقابل نیوکاسل، پاسخ انتقادات را بدهد.

 

 

به گزارش "اسپرت انلاین"، با فروش رابین فان پرسی و جدایی فالکائو، رونی و هرناندز، تنها مهاجمین یونایتد هستند. رونی در دیدار مقابل بروژو استون ویلا، عملکرد ضعیفی داشت و نتوانست خود را به سطح تیم برساند ولی با این حال عنوان کرد که تلاش می‌کند در بازی بعد، پاسخ منتقدانش را بدهد.

او گفت:" من تنها یک بازی بد داشتم و همه در این رابطه صحبت می‌کنند. می‌دانم که در طول فوتبالم چنین روزهایی را سپری کرده ام ولی امیدوارم این موضوع با دیدار آخر هفته ی ما به پایان برسد. من انسان صادقی هستم. می‌دانم که کی خوب بازی نکردم و مقابل استون ویلا، پایین تر از استانداردهای خودم بودم. به نظرم مقابل بروژ خوب بازی کردم و می‌توانستم یک یا دو گل بزنم ولی فوتبال همین است. بازی خیلی خوبی بود، شب فوق‌العاده ای بود و رسیدن به پیروزی لذت بخش بود. تازه شروع فصل است و 3 بازی انجام شده است. باید مسیرم را پیدا کرده و حرکت کنم. این موضوع را پیش تر تجربه کرده ام و گلزنی ها شروع خواهد شد."
برچسب ها رونی من یونایتد ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 242
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 259
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 570
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,288
  • بازدید ماه : 3,288
  • بازدید سال : 9,677
  • بازدید کلی : 14,234,376