loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 44 1394/05/31 نظرات (0)

فرانک لمپارد، هافبک نیویورک سیتی عنوان کرد که تمام تلاشش را کرده که برای دیدار مقابل لوس آنجلس گلکسی، آماده به میدان رفتن باشد.

 

 

به گزارش "اسپرت انلاین"، پس از پیوستن به نیویورک سیتی، لمپارد به دلیل مصدومیت تنها 2 بازی برای تیمش انجام داده است. هافبک 37 ساله در شکست 3-2 تیمش مقابل مونترئال ایمپکت به میدان رفت وسپس هفته ی بعد، در شکستگی دیگر مقابل نیویورک دربولز بازی کرد. حال تیمش روز یکشنبه به مصاف لوس آنجلس گلکسی و استیون جرارد خواهد رفت و لمپارد عنوان کرد که تمام تلاشش را می‌کند برای این بازی اماده باشد.

او گفت:" سعی کردم پیش فصل را کوتاه کنم تا بتوانم به اینجا برسم. در تمرینات سخت تلاش کردم و امیدوارم بتوانم در ترکیب تیم برای این بازی مهم به میدان بروم. اگر موضوع تقابل با جرارد را در نظر نگیریم، من واقعا دوست دارم که دوباره در میادین حضور داشته باشم. شاید باید زمان بیشتری برای آماده بودنم بگذرد ولی من به اینجا آمدم و خواستم که بخشی از تیم باشم و در نتایج تیم تاثیر داشته باشم. برای همین تمام تلاشم را خواهم کرد."
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 254
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 361
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 3,192
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,910
  • بازدید ماه : 5,910
  • بازدید سال : 12,299
  • بازدید کلی : 14,236,998