loading...
رئال نیوز
neymar بازدید : 43 1394/06/02 نظرات (0)

پدرو امروز در محل باشگاه بارسلونا حضور یافت تا در یک کنفرانس خبری بصورت رسمی از هواداران بارسا خداحافظی کند.

 

 

به گزارش "اسپرت انلاین"، مهاجم اهل جزایر قناری، پس از 7 سال سرانجام از بارسلونا جدا شد و به چلسی پیوست. او روز گذشته در اولین بازی خود برای تیم جدیدش بسیار درخشید؛ یک گل زد و یک پاس گل داد تا چلسی 3-2 وست بروم را شکست دهد. 

پدرو در بخشی از کنفرانس خبریش و در مورد استقبالی که از او در چلسی به عمل آمد گفت:" وقتی برای اولین بار وارد رختکن باشگاه چلسی شدم، بازیکنان از من خواستند که برای شوخی و به عنوان یک تازه وارد، برایشان آواز بخوانم. جان تری به عنوان کاپیتان از من به خوبی استقبال کرد؛ دیگر بازیکنان نیز همینطور. 
از شرایطم در چلسی راضی هستم. می توانستم در بارسلونا بمانم و لبخندهای تصنعی بزنم و تظاهر کنم که خوشحالم اما در واقعیت چنین نبود. از ته دل دوست داشتم در بارسلونا بمانم و همین جا به فوتبالم خاتمه دهم اما دیگر زمان تغییر رسیده بود." 

از پدرو سوال شد که چرا چلسی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد؛ پاسخ او چنین بود:" واقعیت این است که خیلی تیم ها علاقمند به جذب من بودند اما این چلسی بود که سریع تر از همه، کارهای انتقالم را انجام داد. اینجا برای کسب جام های مختلف، همه انگیزه بالایی دارند و این هم یکی از دلایل انتخاب چلسی بود." 

پدرو در مورد مورینیو نیز گفت:"  می دانستم که او چه شخصیتی دارد و همه از گذشته بااطلاعید. او چندین بار با من و با مدیران بارسلونا صحبت کرد. از حرف های او خوشم آمد. او گفت که حساب ویژه ای روی من باز کرده و قصد دارد با جذب من، چلسی را قدرتمندتر کند. به هم تیمی هایم گفته بودم که از زندگی در لندن استقبال می کنم. کاری به داستان های گذشته بین مورینیو و بارسلونا ندارم." 

پدرو در مورد رویارویی احتمالی با بارسلونا در لیگ قهرمانان گفت:" ترجیح می دهم هرگز به نوکمپ برای مقابله با بارسلونا نیایم. اگر چنین شود، احساسی بسیار عجیب را تجربه خواهم کرد."

 

برچسب ها پدرو بارسلونا ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 260
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 3,663
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,381
  • بازدید ماه : 6,381
  • بازدید سال : 12,770
  • بازدید کلی : 14,237,469