loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 42 1394/06/15 نظرات (0)

گوتسه: در تیم ملی اعتماد به نفس بالایی دارم

گوتسه: در تیم ملی اعتماد به نفس بالایی دارم
ماریو گوتسه می گوید در تیم ملی همواره مطمئن عمل می کند.

  ماریو گوتسه در بازی آخر آلمان که با پیروزی 3-1 برابر لهستان به پایان رسید، 2 گل به ثمر رساند و نمایش خوبی از خود نشان داد. توماس مولر، مهاجم گلزن تیم ملی آلمان معتقد است که می داند چرا هم تیمی اش در آلمان موفق تر از بایرن مونیخ است.

به نقل از Fussballeuropa، توماس مولر در مصاحبه ای با بیلد گفت:

وقتی که از شما مدام برای نمایش های خوب در باشگاه سوال می شود، این قطعا برای شما آسان نخواهد بود.

این درحالی است که ماریو گوتسه در مصاحبه ای با بیلد گفته بود:

این که شما حس اعتماد به نفس را داشته باشید خیلی خوب است. وقتی من با تیم ملی هستم، همیشه احساس راحتی می کنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 242
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 354
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 1,929
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,647
  • بازدید ماه : 4,647
  • بازدید سال : 11,036
  • بازدید کلی : 14,235,735