loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 46 1394/06/15 نظرات (0)

لوو: این بازی آخرین شانس اسکاتلند خواهد بود

لوو: این بازی آخرین شانس اسکاتلند خواهد بود؛ گوندوعان به فرم خوب خود برگشته است
تیم ملی آلمان روز دوشنبه در گلاسکو به مصاف اسکاتلند می رود.

تیم ملی آلمان پس از برد مقابل لهستان اینبار به دیدار اسکاتلند خواهد رفت و در صورت کسب برد بیشتر راه صعود به مرحله نهایی یورو 2016 را طی خواهد کرد.

یواخیم لوو عصر یکشنبه در کنفرانس خبری پیش از این دیدار شرکت کرد و به سئوالات خبرنگاران جواب داد.

طرح و نقشه برای بازی: "مصدومی برای این بازی نداریم و از این نظر دغدغه ای نداریم. تمامی بازیکن را در دسترس هستند، شاید نسبت به بازی مقابل لهستان تغییراتی در ترکیب داشته باشیم."

بازی مقابل اسکاتلند: "این اولین حضور من در همپدن پارک خواهد بود. منتظر حضور در این استادیوم و تجربه جو فوق العاده و ویژه آن هستیم. پس از شکست مقابل گرجستان هواداران این تیم خواهان تغییر سرمربی شده اند. اسکاتلندی ها تقریبا می دانند که این بازی آخرین شانس آن ها خواهد بود."

بواتنگ: "بواتنگ و هوملس هر دو مدافعینی در کلاس جهانی هستند. من از داشتن هر دو خوشحالم. آن ها بخوبی ضد حملات حریف را کنترل می کنند. هر دو برای بازی در عقب زمین بازیکنان مهمی هستند."

ایلکای گوندوعان: "او تقریبا به فرم دو سال قبل خود برگشته است. او دوباره پویایی و سرعت خود در حرکاتش را بدست آورده است. من خوشحالم که بعد از مصدومیت خدیرا یک گزینه دیگر برای خط میانی در اختیار دارم. ایلکای با این فرم برای یورو 2016 و جام جهانی 2018 بدون جانشین خواهد بود."

ماریو گوتسه: "ماریو مرد من برای بازی های بزرگ است. من از بخاطر در اختیار داشتن او خشنودم. من همیشه با او واضح حرف می زنم. او 24 ساعت به فوتبال فکر می کند و با فوتبال زندگی می کند و کیفیت خود را در تمامی پست ها نشان می دهد. او برای تیم تمام تلاش خود را انجام می دهد، با این وجود او هنوز جوان است و باید تغییر کند. من به او گفتم در بایرن مونیخ یک ذره صبور باشد، مربی در آخر به او زمان کافی خواهد داد."

امره جان به عنوان دفاع راست: "امره در بازی مقابل لهستان وضعیت خوبی داشت، اگر چه او در پست قبلی و اصلی خود بازی نمی کرد. او می تواند بهتر از این عمل کند، من از او راضی بودم. با فیلیپ لام ما برای سالیان متمادی بازیکنی کلاس جهانی در این پست داشتیم، اکنون زمان آن است که بازیکن جوان در این پست معرفی شوند."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 274
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 5,747
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,465
  • بازدید ماه : 8,465
  • بازدید سال : 14,854
  • بازدید کلی : 14,239,553