loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 68 1394/06/20 نظرات (0)

گیشه مطبوعات اسپانیا؛ 11 سپتامبر 2015

مارکا

■ خط سفید
ویروس فیفا به رئال مادرید ضربه زد
دنیلو، مشکل در کف پا، یک ماه مصدوم
هامس، کشیدگی عضله پای چپ، یک ماه مصدوم
هر دو می توانند اولین دربی فصل را از دست دهند
کارواخال و ایسکو، گزینه های جانشین بنیتز

■ پیکه از اعمالش پشیمان نیست
- "نه از فوتبال ملی خداحافظی می کنم و نه راهم را عوض می کنم"

■ دخیا-منچستر
تمدید نزدیک است

■ دبل قهرمانان
سیمئونه و انریکه، دو مربی ای که توانستند هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی فاتح لالیگا شوند

آ.اِس

■ "خداحافظی از تیم ملی آخرین کاری است که انجام می دهم"
پیکه تنش ها و مشکلات را با تیم ملی کاهش داد
"می دانم که در مورد کوین رولدان چندان باهوش عمل نکردم"
"هو شدن در برنابئو برای من مثل یک سمفونی است، ولی در تیم ملی اینگونه نیست."
"رابطه من با ایکر فوق العاده است، با راموس چندان خوب نیست ولی با هم گفتگو کردیم"
"به خاطر جدال سنتی بین بارسا و رئال هو می شوم، نه به خاطر رابطه کاتالان و اسپانیا."

■ با رای فیفا، بروگی و اسنسیو می توانند مقابل مادرید بازی کنند

■ دنیلو و جیمز یک ماه غائب هستند
آن ها در بازی های ملی مصدوم شدند

■ گریزمان: "مقابل بارسا باید رو به جلو بازی کنیم"

موندو دپورتيوو

■ "همیشه می خواهم مادرید ببازد"
پیکه شگفت انگیز
جرارد گفت که سوت ها به دلیل جدال سنتی بین بارسا و رئال است نه مسائل سیاسی
"هو شدن در برنابئو برای من مثل یک سمفونی است"
"آرزو کردم اینکر در کالدرون چهار گل بخورد و این اتفاق نیز افتاد"
"خداحافظی از تیم ملی آخرین کاری است که انجام می دهم. اگر مرا دعوت کنند، با اینکه هو می شوم ولی می روم"

■ مسی و ماسکرانو، به مادرید به تنها یک جلسه تمرین

■ مصدومیت دنیلو و هامس
جرارد مورنو: "رئال را شکست می دهیم"

اِسپورت 

■ پیکه روی فُرم
"همیشه می خواهم مادرید ببازد"
"تغییر نمی کنم، اگر از من خوشتان نمی آید فقط باید با من کنار بیاید"
"هو شدن در برنابئو برای من مثل یک سمفونی است"
"می توانم هم از ورزش کاتالان حمایت کنم و هم برای لاروخا بازی کنم"

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 247
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 2,294
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,012
  • بازدید ماه : 5,012
  • بازدید سال : 11,401
  • بازدید کلی : 14,236,100