loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 34 1394/06/20 نظرات (0)

گواردیولا: سبک بازی دورتموند را می پسندم

گواردیولا: سبک بازی دورتموند را می پسندم؛ نظرم درباره گوتسه عوض نشده است

بایرن مونیخ در هفته چهارم بوندس لیگا میزبان آوگزبورگ خواهد بود.

 بایرن مونیخ پس از کسب سه برد در هفته های ابتدایی در هفته چهارم به مصاف آوگزبورگ خواهد رفت که فصل را چندان خوب شروع نکرده است. پپ گواردیولا عصر جمعه در کنفرانس خبری پیش از این بازی شرکت کرد.

آوگزبورگ: "آن ها تیمی بسیار هجومی هستند و مربی خوبی دارند. در لیگ اروپا حضور دارند. اگر تیمی شرایط بازی در بوندس لیگا را داشته باشد قطعا تیم خوبی است. در این لحظه بازی با آوگزبورگ مهم ترین بازی زندگی ماست."

دلیل جذب کومان: "زمانی که ما با وینگر بازی می کنیم بازی بهتری به نمایش می گذاریم و به همین دلیل این بازیکن اینجا حضور دارد. او فردا می تواند بازی کند، می تواند بازی هم نکند."

گوتسه: "نظر من درباره گوتسه با عملکردهای او تغییر نمی کند. به نظرم او بازیکن بزرگ و باکیفیتی است. دلیل اینکه او بازی نمی کند این است که ما در پست او 3 مهاجم دیوانه کننده داریم. احتمالا او فردا بازی خواهد کرد."

توماس مولر: "کیفیت مولر زاییده خوش بینی اوست. او شم گلزنی بالایی دارد."

خاوی مارتینز: "او به شدت تمرین می کند اما هنوز به زمان نیاز دارد. او بسیار خوشحال است و من از او خوشحالترم."

دورتموند: "تاکنون تیمی که نسبت به ما بهتر بازی کرده است آن ها هستند. دورتموند با وجود توخل یک سرمربی فوق العاده در اختیار دارد. من سبک بازی آن ها را دوست دارم."

انتخابات کاتالونیا: "دوست دارم 27 سپتامبر برای رای گیری مجلس ایالتی به کاتالونیا سفر کنم اما من اکنون در مونیخ ساکن هستم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 260
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 5,705
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,423
  • بازدید ماه : 8,423
  • بازدید سال : 14,812
  • بازدید کلی : 14,239,511