loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 46 1394/06/21 نظرات (0)

مورینیو: این نتایج در شأن من نیست

مورینیو: این نتایج در شأن من نیست؛ چلسی سقوط نمی کند
ژوزه مورینیو سرمربی چلسی عنوان کرد که فشاری را روی خود احساس نمی کند.

چلسی امروز مقابل اورتون با نتیجه 3-1 شکست خورد تا از 5 بازی تنها 4 امتیاز کسب کرده باشد. ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی بعد از در مصاحبه با BBC گفت:

این نتایج بدترین نتایج دوارن مربیگری من است زیرا با کیفیت من همخوانی ندارند و در شأن من نیستند،  ولی من  به خوبی با این شرایط مقابله می کنم و هیچ فشاری رو خود احساس نمی کنم. من مرد این کار هستم. فکر نمی کنم کسی بهتر از من بتواند چلسی را هدایت کند. سقوط نخواهیم کرد. 

سرمربی چلسی در مورد نایسمیت که مقابل تیمش هتریک کرد گفت:

او قابل مهار نبود. قهرمان شدن ما به این بستگی دارد که پیشرفت کنیم و نتایج بهتری کسب کنیم ولی به باشگاه های دیگر هم که بالای ما هستند بستگی دارد که شکست بخورند. حتی اگر ما از امروز تا پایان فصل هر بازی پیروز شویم هنوز جایگاه ما به رقبا بستگی دارد. مطمئن باشید فصل بعد چلسی در چمپیونشیپ بازی نخواهد کرد.  

آقای خاص همچنین در مورد این مسابقه گفت:

امروز همه چیز تحت کنترل ما بود و هر اشتباهی که کردیم مجازات شدیم. هر شوت آن ها و هر اشتباه ما تبدیل به گل می شد. فعلا همه چیز بر علیه ما (منظور بدشانسی) است. حتی صبح که برای جلسه تاکتیکی با تیم دور هم جمع شدیم، کاپیوتر مشکل پیدا کرد. ولی خوب به این معنی نیست اگرآن اتفاق نمی افتاد، شکست نمی خوردیم.نیاز داریم خوش شانسی به ما رو کند.

چلسی روز چهارشنبه باید با مک آبی رژیم غاصب صهیونیستی دیدار کند و مورینیو می گوید فرصت خوبی است که شاگردان به این نتایج واکنش نشان دهد. وی افزود:

می دانم افراد بسیاری از دیدن من در این شرایط بعد از این همه سال خوشحال هستند. منصافانه است. لذت ببرید. ولی من فردا از روزم لذت خواهم برد. دوباره مثل همیشه سخت تلاش می کنم و روی پیروزی روز چهارشنبه تمرکز خواهم داشت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 168
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 329
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 460
  • بازدید ماه : 460
  • بازدید سال : 6,849
  • بازدید کلی : 14,231,548