loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 52 1394/06/25 نظرات (0)

نتایج هفته ششم دسته اول لیگ آزادگان

تیم صدرنشین پیکان با برتری مقابل پارسه به صدرنشینی‌اش در لیگ دسته اول ادامه داد.


پهفته ششم به کام مسجدسلیمانی ها بود. نفت مسجد سلیمان بالاخره پس از 5 هفته هم گل زد و هم ظعم شیرین برد را چشید. ین تیم با پیروزی خانگی برابر مس طلسم مساوی هایش را شکست اما بر خلاف این تیم ، نفت آبادان و مس رفسنجان و ماشین سازی بازهم نتوانستد طلسم مساوی ها را بشکنند. پیکان هم با شکست دادن پارسه در صدر جدول باقی ماند.

مس رفسنجان صفر –  نفت آبادان صفر ؛ مساوی پنجم رکورد داران

تیم های مس و نفت با مربیان خارجی خود بازهم دستشان از پیروزی کوتاه ماند. دو تیم که در 5 بازی قبلی خود 4 تساوی کسب کرده بودند در دیدار مستقیم بازهم نتوانستند شاهد پیروزی را در آغوش بکشند و پس از 90 دقیقه به تساوی 0-0 رضایت دادند.

گل گهر سیرجان 1– آلومینیوم اراک صفر؛ دومین برد گل گهر

گل : ابوالفضل شهسواری (80)
تیم گل گهر با ارایه بازی دفاعی موفق شد اولین باخت آلومینیوم اراک را در سیرجان رقم بزند. ابوالفضل شهسواری در دقیقه 80 با بغل پا گل برتری سیرجانی ها را به ثمر رساند.

نساجی مازندران 1- پاس همدان 1 ؛ نجات نساجی در آخرین دقیقه

گل ها : عیسی پرتو (91) برای نساجی – امین پورعلی (38) برای پاس

نساجی با گل عیسی پرتو که در آخرین دقایق بازی به ثمر رساند از باخت خانگی برابر پاس نجات یافت. پاس در دقیقه 38 گل اول بازی را در قعر دروازه نساجی جای داد و تا آخرین لحظات بازی هم پیروزی در مشتش بود ولی یک لحظه غفلت مدافعان این تیم باعث شد تا اولین برد همدانی ها توسط پرتو به مساوی تبدیل شود. سید کوروش موسوی ؛ مربی جدید نساجی بازی دو تیم را از جایگاه ویژه تماشا کرد.

آلومینیوم هرمزگان 2 – فولاد یزد صفر ؛ جنگ فلزات را آلومینیوم برد

گل ها : اکبر صغیر (3) و هادی دهقانی (13)

آلومینیومی ها که از حکم کمیته انضباطی شوکه شده بودند برای اینکه توانایی های خود را نشان دهند در دیدار با فولاد یزد از همان دقیقه یک بازی را تهاجمی شروع و در همان دقایق ابتدایی بازی 2 گل به فولاد تحمیل کردند تا یک برد مهم و 3 امتیاز طلایی به حساب شان واریز کنند.

پارسه صفر – پیکان 1 ؛ ادامه یکه تازی پیکان در صدر

گل : مرتضی آقاخان (58)

پیکان با کسب پنجمین برد برابر پارسه  به یکه تازی خود در صدر جدول ادامه داد. پارسه که در این دیدار سلمان تاجدار را جانشین فرشاد پیوس برکنار شده کرده بود در این دیدار خانگی هم مثل سایر بازی هایش نتوانست برنده شود. پارسه ایی ها با این شکست فانوس به دست در قعر جدول باقی ماندند.

گیتی پسند 1 –  خیبر 1 ؛  امتیاز شیرین خیبری ها

گل ها : یوسف معصوم زاده (71) برای گیتی – محمود قائدرحمتی (5) برای خیبر

تیم خیبر که در دقیقه 5 مسابقه با گل قائدرحمتی از میزبان خود پیش افتاده بود در دقیقه 71 دروازه اش باز شد تا با حداقل امتیاز روانه خرم آباد شود. اصفهانی ها که انگیزه زیادی داشتند تا پس از دو برد متوالی سومین برد را هم در کارنامه شان ثبت کنند با اینکه از حریف عقب افتادند ولی با اینحال با حملات متعدد موفق شدند در دقیقه 71 از باخت خانگی نجات یابند.

فجر سپاسی 3 –  داماش 1 ؛ ارتش فجر عقب نشینی نکرد

گل ها : احمد حسن زاده (8) ، ابراهیم صالحی (42) و مهدی چاه کوتاه زاده (57) برای فجر- حسن نجفی (1) برای داماش
تیم فجرسپاسی با اینکه دروازه اش در همان آغاز بازی توسط داماشی ها فرو ریخت ولی با اینحال با اداره بازی و هجوم های پی در پی روی دروازه داماش 3 گل به حریف رشتی خود زدند و چند گل هم نزدند تا پس از مدت ها با یک برد شیرین زمین را ترک کنند.

ماشین سازی 2 – خونه به خونه 2 ؛ توقف سوم ماشین در تبریز

گل ها : امین قاسمی نژاد (3 پنالتی و 63) برای ماشین – هادی شکوری (32) و حسین کیانی (53) برای خونه به خونه

رویارویی نادر با اکبر مثل اکثر دوئل های این دو مربی در سال های اخیر با تساوی به پایان رسید. ماشین سازان که چند هفته ایی است روی دور تساوی افتاده اند بازهم در تبریز و در مقابل دیدگان طرفداران خود برابر حریف به تساوی رسیدند تا فاصله شان با پیکان صدرنشین 6 امتیازی شده و با 2 امتیاز کمتر نسبت به فجر در رده سوم باقی بمانند.

نفت مسجد سلیمان 1– مس کرمان صفر ؛ اولین گل ، اولین برد

گل : فرشید علیزاده (84)
فرشید علیزاده با گلی که در دقیقه 84 بازی درون دروازه مس جای داد ستاره آسمان نفتی ها شد که تاکنون نه گلی زده بودند و نه بردی داشتند و در رده بیستم جدول جا خوش کرده بودند. این تیم در دیدار با مس طلسم شکنی کرد و موفق شد هم اولین گل فصل را بزند و هم به لطف این گل اولین بردشان را تجربه کنند.

ایران جوان 2 –  شهرداری اردبیل 1 ؛ دفاع ، فرار از قعر جدول 

گل ها : اسدزاده (62) و اویس کردجهان (74) برای ایران جوان – روح اله نعمتی (66) برای شهردار
ایران جوان با شکست دادن تیم قدرتمند شهرداری اردبیل دومین برد فصل را به دست آورد و به لطف این برد 7 امتیازی شده و خودش را قعر جدول نجات داد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 280
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 4,923
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,641
  • بازدید ماه : 7,641
  • بازدید سال : 14,030
  • بازدید کلی : 14,238,729