loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 50 1394/06/27 نظرات (0)

کاوه رضایی: امیدوارم مقابل نفت بازی کنم

کاوه رضایی: امیدوارم مقابل نفت بازی کنم
مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن امیدوار است که تیمش را در بازی حساس مقابل نفت تهران همراهی کند.

 کاوه رضایی درباره مصدومیتی که در بازی با فولاد دچار آن شد، اظهار داشت: "خوشبختانه این مصدومیت جدی نیست. من باید چند روزی مراقب باشم اما احتمالاً بازی جام حذفی مقابل گسترش فولاد را از دست خواهم داد. با این حال امیدوارم که خیلی زود برگردم و در بازی با نفت تهران تیمم را همراهی کنم."

او در خصوص برد مهم ذوب‌آهن در اهواز گفت: "بازی سختی بود و تیم پرقدرتی را شکست دادیم. این در شرایطی بود که وضعیت آب و هوایی کار ما را سخت‌تر کرده بود. برای ذوب‌آهن خوشحالم که یک روند خوب را در پیش گرفته و در چهار بازی گذشته 10 امتیاز گرفته‌ایم. امیدوارم روز به روز پیشرفت کنیم و امسال هم در لیگ برتر سهمیه آسیا را بگیریم."

مهاجم ذوب‌آهن درباره شانس قهرمانی ذوب‌آهن در لیگ برتر خاطرنشان کرد: "صحبت کردن درمورد قهرمانی خیلی زود است. اکثر تیم‌ها خوب بسته شده‌اند و مدعی هستند. هدف ما این است که امسال هم یک روند خوب داشته باشیم و جایگاه مناسبی را به‌دست بیاوریم."

رضایی که در آخرین اردوی تیم ملی حضور در جمع ملی‌پوشان را تجربه کرد، در این خصوص عنوان کرد:" واقعاً تجربه خوبی بود و خوشحالم که تیم ملی 6 امتیاز گرفت. امیدوارم در بازی‌های آینده هم خوب نتیجه بگیریم و شاهد درخشش بازیکنان جوان باشیم."

وی درخصوص رقابت فشرده مهاجمان تیم ملی ایران گفتد: "همیشه رقابت سخت و سنگینی در تیم ملی حاکم است و بازی کردن در تیم ملی شرایط خاص خودش را دارد. مطمئناً همه شانس خودشان را امتحان می‌‌کنند و من هم تلاش می‌کنم تا بتوانم به اهدافی که در ذهن دارم برسم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 160
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 355
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,073
  • بازدید ماه : 3,073
  • بازدید سال : 9,462
  • بازدید کلی : 14,234,161