loading...
رئال نیوز
امیر علی بازدید : 46 1394/06/28 نظرات (0)

باجو: بالوتلی می خواهد ذهنیت مردم را تغییر دهد

باجو: بالوتلی می خواهد ذهنیت مردم را تغییر دهد؛ مسی بهترین بازیکن جهان است

 

اسطوره ایتالیایی فوتبال جهان معتقد است لیونل مسی بهترین بازیکن حال حاضر دنیا است.

روبرتو باجو در ادامه مصاحبه مفصل خود با کوریره دلو اسپرت، در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است:

می خواهم در مورد بالوتلی صحبت کنم. او شاید در موقعیت یکی به آخر دوران ورزشی اش باشد، اگر نگوییم آخرین! ماریو اگر خودش را بالا نکشد، به مشکل خواهد خورد. از نظر من، ماریو بالوتلی یکی از بهترین بازیکنان جهان است اما به نظر می رسد او می خواهد از شر تصویرش در اذهان عمومی که شاید غیر واقعی باشد، راحت شود. بهترین استعداد ایتالیا؟ قطعا براردی! من او را خیلی دوست دارم.

بهترین بازیکن جهان؟

لئو مسی بهترین بازیکن جهان است. او زمانی که تصمیم می گیرد گلزنی کند، این کار را انجام می دهد. دوست داشتم که در کنار او بازی کنم. چیزی که هنوز امروزه دوست دارم.

چه چیزی در فوتبال امروز، باجو را بیشتر از همه عذاب می دهد؟

نقل و انتقالات زیاد! به نظرم این اتفاق باعث می شود پیوند قلبی محکمی بین بازیکنان و هواداران شکل نگیرد.

چه تیمی قهرمان سری آ می شود؟

شاید بعد از سه هفته ابتدایی، این حرفم عجیب باشد اما یوونتوس هنوز چیز بیشتری از سایرین دارد.

استعفا از فدراسیون فوتبال ایتالیا؟

بوروکراسی زیادی در آنجا وجود داشت که باعث می شود همه چیز همین بماند. من می خواستم چیزی برای فوتبال جوانان انجام دهم. هر ساله، استعدادهای زیادی ظهور می کنند اما زیرساختی وجود ندارد و ما توانایی آنها را نابود می کنیم. متاسفانه، من مجبور بودم در برابر افرادی که چیزی در مورد فوتبال نمی دانند، بایستم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 211
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 351
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 1,562
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,693
  • بازدید ماه : 1,693
  • بازدید سال : 8,082
  • بازدید کلی : 14,232,781