loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 63 1394/06/31 نظرات (0)

ناواس: رونالدو بهترین بازیکن دنیا است

 ناواس: شبی‌ که فهمیدم در مادرید می‌‌مانم، گریه کردم
کیلور ناواس از روز آخر نقل و انتقالات و شرایط روحی خود صحبت می‌‌کند.

 به گزارش مارکا، دروازه بان اهل کاستاریکا رئال مادرید در مورد ساعت‌های آخر نقل و انتقالات تابستانی امسال می‌‌گوید:" من زود از کوره در نمی‌‌روم اما همه ما لحظاتی در زندگی‌ داریم که کنترل خود را از دست می‌‌دهیم. هیچگاه نمی‌‌خواستم از رئال بروم. مدیر برنامه‌های من به من گفت که گوش به زنگ باشم. گفت که باید به باراخاس برویم و با اینکه من در فرودگاه هیچگاه وارد هواپیما نشدم اما در اتاق انتظار بودم. فکر می‌‌کردم خدا می‌‌خواسته من از مادرید جدا شوم و حتما حکمتی در آن است اما او واقعاً چنین چیزی نمی‌‌خواست و من در آخر ماندم."
 
ناواس از شرایط روحی خود هم صحبت می‌‌کند: "یکی‌ از روز‌های دشوار دوران بازیگری من بود. شبی‌ که فهمیدم می‌‌مانم، گریه کردم. احساساتم بر انگیخته شده بود. نمی‌‌خواستم از رئال بروم و مادرید خانه من بود. در مورد افزایش دستمزد هم چیزی از باشگاه نخواستم."
 
حالا کیلور می‌‌گوید که گذشته ها، گذشته است. او می‌‌خواهد چیزی جدید را شروع کند:"من کاغذ یونایتد را زمانی‌ که در والدیباس بودم امضا کردم. درست بعد از آزمایشات فیزیکی‌ اما حالا می‌‌خواهم در رئال تاریخ خود را بنویسم. هنوز باید پیشرفت کنیم اما در مسیر خوبی‌ هستیم."
 
دروازه بان سابق لوانته از رونالدو هم تمجید می‌‌کند:" رونالدو بهترین بازیکن دنیا است. وقتی‌ او کنار ماست. رسیدن به اهداف بسیار راحت تر است."
 
چهارشنبه در سن مامس هم مثل همیشه او قبل از شروع بازی جلو خدای خود زانو می‌‌زند:" من دعا می‌‌کنم که خدا به من کمک کند و از حوادث بد برای خود و تیمم جلوگیری کند."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 262
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 343
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 1,441
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,159
  • بازدید ماه : 4,159
  • بازدید سال : 10,548
  • بازدید کلی : 14,235,247