loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 101 1394/07/12 نظرات (0)

پیش بازی اورتون-لیورپول

فردا عصر اورتون در گودیسون پارک میزبان لیورپول خواهد بود.

 جیمی کرگر اعتقاد دارد که لیورپول پیش از این هم در جایگاهی مانند این بوده و توانسته اورتون را شکست دهد. قرمزها وضعیت خوبی ندارند و این مسئله از ماه ها پیش بر همگان عیان است. از آخرین مسابقات فصل گذشته تا اینجای فصل حاضر، آن ها تنها یک بار موفق به گلزنی بیش از یک بار در مسابقه ای شده اند. تیم هایی که از ماه مارس گذشته مقابل قرمزها شکست خورده اند تیم های فانوس به دست این فصل و یکی از تیم های سقوط کرده فصل گذشته بوده اند. به طور کلی هر اندازه که سمت سرخ مرسی ساید در سال های اخیر و در تمام طول تاریخ خود نسبت به سمت آبی شهر برتری داشته است، شرایط فعلی لیورپول با برندان راجرز در تضادی واضح با آن شرایط قرار دارد. اورتون با روبرتو مارتینز و تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه توانسته خود را به عنوان قدرتی نو ظهر و حداقل جذاب در لیگ برتر ثابت کند. هر اندازه که قرمزها در زمینه بازیکنان با تجربه برای این بازی بی بهره اند، اورتونی ها نفرات بسیاری را از سال ها پیش در کنار هم نگاه داشته اند. اورتون شانس اصلی برد در این دیدار است و در صورت عملی شدن این پیروزی، به احتمال قریب به یقین شاهد اخراج سرمربی ایرلندی لیورپول خواهیم بود.

ترکیب احتمالی 

مصدومان و محرومان

اینفوگرافیک

حقایقی در خصوص این دیدار 

 این دیدار به احتمال فراوان نخستین بار از سال 1986 خواهد بود که لیورپول بدون حتی یک بازیکن بومی کار را از خواهد کرد. 

▄ با 193 رویارویی در لیگ، رقابت دو تیم شهر لیورپول بیش از هر دربی دیگری در سطح نخست فوتبال انگلستان برگزار شده است. 

▄ این دیدار چهل و هفتمین دیدار دو تیم در تاریخ لیگ برتر خواهد بود. 

▄ 223 بار تا حالا این دو تیم دربی مرسی ساید را برگزار کرده اند. قرمز ها با 88 برد و 66 باخت وضعیت بهتری در این بین دارند. 310 گل برای قرمزها و 254 گل برای تافی ها آمار گلزنی این بازی بوده است. در لیگ لیورپول 73 برد و 57 شکست داشته است. 

 در نه دیدار اخیر رو در رو، اورتون رنگ پیروزی را ندیده اما شش بازی در این بین مساوی شده اند. بدترین آمار اورتون در این زمینه در سال های 1979 تا 1984 بود که در یازده بازی، بدون پیروزی ماندند. 

 هفت گل اخیر لیورپول در این فصل را بازیکنان انگلیسی به ثمر رسانده اند.

 تنها یک شکست در 17 دیدار اخیر در گودیسون، آمار قرمزها بوده است. هشت برد و هشت مساوی.

 پنج تیمی که لیورپول از ماه مارس مقابل آن ها پیروز شده است در حال حاضر در رده های 16، 17، 18 و 19 لیگ برتر و رتبه دوازدهم چمپیون شیپ جا گرفته اند. 

▄ این دربی، خشن ترین دیدار در انگلستان است. 20 کارت قرمزی که بازیکنان دو تیم در این دیدار در سال های لیگ برتر گرفته اند، بیش از رقابت هر دو تیم دیگری بوده است. جک رادول در سال 2010 آخرین اخراجی این بازی بود. در مجموع 26 بازیکن در این دیدار اخراج شدند که تنها 9 اخراجی از بازیکنان لیورپول هستند. 

 لیورپول در هفت دیدار خارج از خانه اخیر در لیگ برتر بدون پیروزی بوده است. سه مساوی و چهار شکست.

 لیورپول در سه دیدار خارج از خانه اخیر مقابل تیم های نیمه بالایی جدول، نه گل دریافت کرده است. 

 اورتون در چهار بازی اخیر شکست ناپذیر بوده اما آخرین بار که آن ها دو بازی پیاپی را پیروز شدند به ماه آوریل باز می گردد.

 اورتون دو شنبه شب توانست شکست 2-0 را با پیروزی 3-2 عوض کند. این نخستین بار در 21 سال اخیر بود که آن ها موفق به این کار شدند. 

 اورتون در سه دیدار از شش بازی اخیر سه و در سه دیدار صفر گل به ثمر رسانده است. 

 تنها گل لوکاکو در گودیسون در سال 2015 به پنالتی او در ماه مارس مقابل نیوکاسل باز می گردد. 

 دنیل استوریج شش گل در هشت دیدار اخیر مقابل اورتون به ثمر رسانده است. او با 0.65 گلبه ازای هر بازی، بهترین آمار تاریخ باشگاه در لیگ برتر را دارد.

 لیورپول بیشترین تعداد دبل در لیگ برتر را مقابل اورتون داشته است. در واقع قرمزها چهار بار در چهارده سال اخیر در دو بازی رفت و برگشت در دربی پیروز شده اند. 

 آخرین دبل اورتون به سال 1985 باز می گردد که تافی ها با گری لینه کر هر دو دیدار را 1-0 بردند و به سه گانه داخلی دست پیدا کردند. 

 جرارد در چهارصدمین دیدار خود برای قرارها، مقابل اورتون هت تریک کرد. این نخستین هت تریک پس از ایان راش و چهار گلی بود که در سال 1982 در گودیسون به ثمر رساند. 

▄ نویل سوتهال با 41 حضور، رکورد دار بازی در دربی است. پس از او ایان راش با 36 و بروس گروبلار با 34 حضور در رده های بعدی قرار می گیرند. 

▄ دیوید جانسون در سال 1971 در لباس اورتون دروازه لیورپول را باز کرد. او در لباس لیورپول هم دو بار در سال 1980 موفق به گلزنی در این دیدار شد. پیتر بردزلی نیز شش بار برای لیورپول و یک بار برای اورتون در این دیدار گلزنی کرده است.

▄ بهترین پیروزی لیورپول به سال 1936 باز می گردد که شش بر صفر برنده شد. بهترین پیروزی خارج از خانه با نتیجه پنج بر صفر در سال 1914 توسط اورتون و در سال 1982 توسط لیورپول به ثبت رسید.

▄ آبل ژاویر، نیک بارمبی، ساندر وسترولد، گری آبلت فقید، استیو مک ماهن، پیتر بردزلی، دیوید جانسون ، کوین شیدی، دیوید بروز و دیو هیکسون متاخرترین بازیکنانی بودند که برای هر دو باشگاه بازی کردند.

 این بازی حضور شماره 250 فیل جاگیلکا در لیگ برتر با اورتون خواهد بود. او پیش تر بیش از این تعداد بازی برای شفیلد یونایتد در لیگ انجام داده بود و از این نظر هفدهمین بازیکنی است که به این مهم با دو باشگاه دست پیدا کرده است. 

پیش بینی نتیجه بازی 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 254
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 359
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 2,464
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,182
  • بازدید ماه : 5,182
  • بازدید سال : 11,571
  • بازدید کلی : 14,236,270