loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 42 1394/07/14 نظرات (0)

کرایوف: سبک فن خال در یونایتد اشتباه است

یوهان کرایوف می‌‌گوید سبک فن خال در یونایتد جواب نمی‌‌دهد و رفتار‌های مورینیو را هم به باد انتقاد گرفته است.

 به گزارش اسکای اسپورتز، کرایوف که همواره رابطه خوبی‌ با فن خال نداشته است می‌‌گوید:

"او بازی را در اختیار نمی‌‌گیرد. من بازی مالکانه دوست دارم. یونایتد به این شکل بازی نمی‌‌کند. فکر نمی‌‌کنم او بیش از اندازه مراقب باشد. جالب است مقابل تیم‌های بزرگ خوب نتیجه گرفته اند و مقابل تیم‌های کوچک نه. شرایط عجیبی‌ است. به نظرم نتایج بد مساله دوم است. اول از همه شکل بازی است. پول بسیار مهم است اما همواره پول در درجه دوم است. در انگلستان آنها متفاوت بازی می‌‌کنند و هر کس سبک خود را دارد. ترکیب کردن سبک‌ها همیشه خوب است. مهمترین قسمت کار هواداران هستند که خوشحال به خانه بروند. آنها در زمان بیکاری به آنجا می‌‌روند و باید آنها را شاد به خانه فرستاد."

کرایوف می‌‌گوید اینکه مورینیو هیچگاه بازیکن بزرگی‌ نبوده در رفتار او با بازیکنانش تاثیر دارد و وی الگو مناسبی برای کودکان نیست:

جنجالی است. چیزی که در مورد او دوست دارم این است که همواره یک انگیزه جدید ایجاد می‌‌کند. آن هم میان بازیکنان خودش و چیزی که من زیاد آن را دوست ندارم این است که خودش را اول از همه در نظر می‌‌گیرد. او باید همیشه در اولویت دوم باشد. احتمالا به خاطر گذشته وی است که هیچگاه توسط ۱۰۰ هزار نفر تشویق نشده است یا ۱۰۰ هزار نفر او را هو نکرده اند. شاید به خاطر این باشد و شاید به خاطر رسانه‌ ها. با این حال فکر نمی‌‌کنم که او به کودکان در مورد فوتبال بازی کردن یا زندگی‌ چیزی یاد بدهد. باید بهتر رفتار کند چون او در رسانه‌‌های سراسر دنیا حضور دارد. با اینکه در چلسی بازیکنانی هستند که مورد علاقه من هستند اما من فکر می‌‌کنم که آنها بازیکنان بهتری روی نیمکت دارند."
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 252
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 3,526
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,244
  • بازدید ماه : 6,244
  • بازدید سال : 12,633
  • بازدید کلی : 14,237,332