loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 48 1394/07/23 نظرات (0)

 سقوط تمام عيار نارنجى!

رقابت هاى يورو 2016 بدون هلند برگزار خواهد شد و اين مسئله با بازتاب بسيار زيادى در مطبوعات اروپايى روبرو شده است، رسوايى بزرگى كه مى تواند با پيامدهايى به همراه داشته باشد.

براى اولين بار بعد از گذشت بيش از سى سال رقابت هاى جام ملت هاى اروپا در سال آتى ميلادى بدون حضور هلند برگزار خواهد شد. هلند تيم سوم جام جهانى 2014 در آخرين بازى گروهى از مرحله انتخابى اين رقابت ها، سه شنبه شب با نتيجه 2:3 مقابل جمهورى چك شكست را پذيرا شد تا با پيروزى تركيه در ديدار مقابل ايسلند، هلند با ايستادن در رده چهارم گروه، هيچ شانسى براى حضور در فرانسه نداشته باشد. دنى بليند سرمربى تيم ملى هلند بعد از اين فاجعه وظيفه اى بزرگ براى شروعى مجدد و موفقيت هلند در جام جهانى 2018 روسيه خواهد داشت.

پيش از ديدارهاى سه شنبه شب، ايسلند و چك از اين گروه جواز حضور در رقابت هاى يورو 2016 را دريافت نموده بودند و تركيه نيز با پيروزى 1:0 مقابل ايسلند با گل دقايق پايانى خود، توانست با ايستادن در رده سوم،  به صورت مستقيم و بدون شركت در بازى هاى پلى اف جواز حضور در فرانسه را به دست بياورد.

ناخشنودى و نارضايتى زيادى در هلند به دليل عدم موفقيت تيم ملى فوتبال اين كشور به وجود آمده و مطبوعات اين كشور از اين موضوع با عناوينى نظير"سقوط تمام عيار" و يا "بزرگترين رسوايى در تاريخ ورزش هلند" ياد كرده اند، بعد از اين اتفاق ناخوشايند درخواست هاى زيادى مبنى بر ايجاد تغييرات در كادر مربى گرى و حتى در سطح مديران فدراسيون فوتبال اين كشور از سوى مطبوعات و كارشناسان مطرح شده است، با اين وجود بليند سرمربى هلند عنوان نموده كه مايل است همچنان به كار خود در اين تيم ادامه دهد:

اين اتفاق ياس و نا اميدى بزرگى را به وجود آورده، اما بايد آن را فراموش نموده و به آينده نگاه كنيم. من نتوانستم تيم را به رقابت هاى يورو برسانم، اما خود را نيز مقصر نمى دانم.

برت فن اوستفين رئيس فدارسيون فوتبال هلند KNVB نيز تغيير در پست مربى گرى تيم ملى فوتبال اين كشور و همچنين كناره گيرى خود را رد كرده است:"ما نبايد از شرايط پديد آمده فرار كنيم، بلكه بايد به فكر آينده و نوسازى تيم باشيم."، فن اوستفين پيش از اين در انتخاب سرمربى براى تيم ملى هلند بسيار حاشيه ساز بوده است، بعد از رقابت هاى جام جهانى 2014 و كناره گيرى لوئيز فن خال، ‌با وجود انتقادات فراوان وى گاس هيدينگ را براى هدايت نارنجى پوشان انتخاب نموده و بعد از كناره گيرى اين سرمربى بعد از كمتر از يك سال همكارى، بليند دستيار وى را به عنوان سرمربى معرفى كرده بود.

وسلى اشنايدر كاپيتان تيم ملى هلند نيز از نتيجه به دست آمده ابراز نا اميدى كرده است:"ما مجبور بوديم كه بازى را ببريم. اما نبايد چنين اشتباهاتى را مرتكب مى شديم." در حقيقت نارنجى پوشان در آخرين بازى خود در اين مرحله موفق به از پيش رو برداشتن ميهمان خود تيم چك كه از اواخر نيمه اول با اخراج يكى از بازيكنان خود ده نفره شده بود، نگرديدند، اشنايدر بازى بد تيم هلند در اين ديدار را در راستاى ساير نتايج هلند در اين رقابت ها ارزيابى نمود كه در آن هلندى ها تنها موفق به پيروزى مقابل تيم هايى نظير قزاقستان و لتونى شده اند:"ما به خاطر عملكرد ضعيف خود جريمه شديم و حال مه چيز به پايان رسيده است."

در رقابت هاى يورو 2016 در كشور فرانسه كه براى اولين بار با حضور 24 كشور برگزار خواهد شد، رنگ نارنجى غيبت خواهد شد. هلندى ها در سال 1988 توانسته بودند فاتح اين رقابت ها در كشور آلمان باشند و براى آخرين بار سيزده سال پيش در جام جهانى 2002، حضور در تورنمنتى بزرگ را از دست داده بودند، نارنجى پوشان همچنين براى آخرين بار در سال 1984 موفق به حضور در رقابت هاى يورو نشده بودند كه در آن زمان نيز فرانسه ميزبان اين رقابت ها بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 268
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 4,748
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,466
  • بازدید ماه : 7,466
  • بازدید سال : 13,855
  • بازدید کلی : 14,238,554