loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 70 1394/08/06 نظرات (0)

کلوپ: فیرمینو در آلمان بهترین بود

کلوپ: فیرمینو در آلمان بهترین بود؛ به بازگرداندن بازیکنان قرضی فکر نمی کنم
سرمربی باشگاه لیورپول تاکید کرد که فیرمینو بهترین بازیکن فصل گذشته بوندسلیگا بوده است.

 یورگن کلوپ، سرمربی باشگاه لیورپول معتقد است که روبرتو فیرمینو سال گذشته، بهترین بازیکن بوندسلیگا بوده و می تواند موفقیت خود را در آنفیلد نیز تکرار کند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه لیورپول، فیرمینو که در تابستان به لیورپول پیوست، به دلیل مصدومیت نتوانسته در تعدادی از مسابقات به میدان برود. با این حال کلوپ اذعان کرد که او در آینده می تواند به یکی از کلیدی ترین بازیکنان لیورپول تبدیل گردد.

او در این خصوص گفت:

فیرمینو یک بازیکن توانا است. من سال گذشته چندین بار تاکید کردم که او بهترین بازیکن بوندسلیگا است. در همان اولین روزهای خود، هرکسی می توانست این را ببیند که او یک بازیکن عالی  است. وقتی شنیدم که او به لیورپول پیوسته است، با خودم گفتم که انتخاب خوبی بوده است. او به زمان احتیاج دارد تا خود را با تیم جدیدش وفق دهد. حرکات او با توپ بسیار عالی است، فیزیک مناسب و سرعت خوبی دارد و همیشه بدن خود را بین توپ و بازیکن حریف قرار می دهد. بنابراین او یک بازیکن مهم برای ما است و امیدوارم در بازی های آتی به ما کمک کند. روبرتو بازیکن تیم ملی برزیل است و در آن جا دیده ام که به عنوان شماره 9 نیز می تواند بازی کند. اما معمولا او به عنوان هافبک تهاجمی یا مهاجم دوم بهترین عملکرد را دارد و همچنین در گوشه ها نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

به گفته برخی رسانه ها، کلوپ برای تقویت بیشتر باشگاه، قصد برگرداندن بازیکنان قرضی تیم را دارد. در حال حاضر بازیکنانی مانند لازار مارکوویچ، ماریو بالوتلی، تیاگو ایوری، سرجی کانوس و شی اوجو به عنوان بازیکن قرضی در باشگاه های دیگری هستند.  او در این باره ادامه داد:

من قوانین بازیکنان قرضی را در حال حاضر نمی دانم که می توانیم آن ها را برگردانیم یا خیر. قوانین در این جا با آلمان بسیار متفاوت است. ولی در حال حاضر من در مورد آن ها فکر نمی کنم و بیشترین فکر من روی بازی بعدی است.

کلوپ در مورد مشکل عدم گلزنی تیم گفت: 

بازیکنان فعلی مهارت گلزنی بالایی دارند. اما مشکل این است که در لحظه ایجاد موقعیت, تصمیم درست را نمی گیرند. فکر نمی کنم شکی در مورد کیفیت بالای بازیکنان باشد و ما سعی میکنیم با کار کردن و تلاش بیشتر, در لحظات و موقعیت های حساس بهتر عمل کنیم. ما فرصت کافی برای این کار را در تمرینات نداریم, بنابراین هر بازی پیش رو, برای ما اهمیت ویژه ای دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 182
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 206
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 399
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,117
  • بازدید ماه : 3,117
  • بازدید سال : 9,506
  • بازدید کلی : 14,234,205