loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 82 1394/08/10 نظرات (0)

مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی

مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی: برای شما عینک های زیبا خواهم آورد تا بازی را بهتر ببینید!
ژوزه مورینیو بعد از شکست خانگی 3-1 تیمش مقابل لیورپول به گفتگو با رسانه ها پرداخت.

در پایان مسابقه مورینیو هنگامی که با خبرنگاران تلویزیونی صحبت می کرد، حاضر نشد تا به سؤالاتی در مورد بازی یا آینده اش در چلسی پاسخ دهد، اما بلافاصله بعد از مسابقه در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

من بیشتر از اینکه مورد بازجویی قرار گیرم، دوست دارم گوش کنم. چیز هایی وجود دارد که از دستان ما خارج است. در پایان نیمه اول دو دقیقه وقت تلف شده داشتیم و گل را "35 ثانیه بعد از اتمام وقت های تلف شده دریافت کردیم. سپس در نیمه دوم چه اتفاقاتی رخ داد؟ همه چیز نتیجه برخی از لحظات بسیار مهم است. لحظاتی که ورزشگاه شاهد آن بودند، بازیکنان بیشتر از یک ناظر بودند، آنها این را احساس کردند، از حالا، هر اتفاقی که بیفتد یک پیش آمد است. 

بازیکنانی در رختکن دارم که واقعاً ناراحت هستند و کاملاً به آنها احترام می گذارم. ما این چیز ها را بازی پس از بازی می بینیم. به عنوان بازیکنانی حرفه ای، آنها احترامی که لایقش هستند را دریافت نمی کنند. فکر نمی کنم ما، من و آنها، شنبه شب فوق العاده ای داشته باشیم، مطمئناً برای خانواده هایمان نیز همینطور خواهد بود. آنها هم احساساتی مشابه ما دارند و من به خاطر این بی احترامی ها نسبت به بازیکنان حرفه ای واقعاً متأسف هستم.

 از او پرسیده شد که اظهارات خود در مورد احترام را توضیح دهد که وی گفت:

همه شما افراد باهوشی هستید. اگر می خواهید در مورد حوادث بنویسید، می نویسید. در کنفرانس مطبوعاتی بعدی برای شما عینک های زیبایی خواهم آورد، شاید بازی را به شکل بهتری ببینید.

هنگامی که کلاتنبرگ از دادن کارت زرد دوم به لوکاس لیوا خودداری کرد، مورینیو در کنار زمین خشمگین بود، اما از ترس اینکه بار دیگر توسط اتحادیه جریمه یا محروم شود از صحبت در مورد داوری پرهیز کرد و گفت:

چه فکر می کنید؟ شما توسط FA مجازات نشده اید. اگر به شما بگویم، من مجازات خواهم شد. حالا به خانه می روم، تا خانواده ناراحتم را پیدا کنم. سعی خواهم کرد تا تعدادی از بازی های راگبی [فینال جام جهانی] را تماشا کنم و کمی از این اتفاقات فاصله بگیرم. سپس تمرینات آماده سازی برای فردا صبح و دیدار چهارشنبه شب مقابل دیناموکیف را آغاز خواهم کرد.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 91
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 5,363
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,081
  • بازدید ماه : 8,081
  • بازدید سال : 14,470
  • بازدید کلی : 14,239,169