loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 70 1394/08/12 نظرات (0)

برانکو: با پرسپولیس قرارداد دارم و هیچ جا نمی روم

برانکو: با پرسپولیس قرارداد دارم و هیچ جا نمی روم؛ مهاجم گلزنی مانند علی دایی دیگر وجود ندارد
سرمربی تیم پرسپولیس شایعه رفتنش به سپاهان را تکذیب کرد.

 برانکو ایوانکوویچ سر مربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن در جام حذفی گفت:" ما بازی با استقلال را فراموش کرده ایم و تمام تمرکزمان را روی این دیدار گذاشته ایم. بازی بین دو تیم خوب ایران است و نیاز نیست در مورد ذوب آهن صحبت کنم چون همه می دانیم چه تیم خوبی است. دیدار فردا بسیار سخت و حساس است و هیچ تیمی حق اشتباه ندارد چون یک اشتباه مساوی است با حذف از مسابقات. حریف در بازی با تراکتور نشان داد که چقدر تیم خطرناکی است آنها در ده نتیجه 4-1 را 4-4 کردند. پس باید حواسمان را مقابل این تیم جمع کنیم."

وی در مورد محروم و مصدومین تیمش عنوان کرد:" سوشا مکانی، طارمی و مترجم من محروم هستند. وضعیت رضاییان و نورالهی فعلا مشخص نیست. از قبل هم که اومانیا و حاتمی را در اختیار نداشتیم. ولی انگیزه بسیار بالایی برای این بازی داریم."

برانکو در مورد پیشنهادش از سپاهان و شایعه رفتنش به اصفهان تصریح کرد:" بله من به اصفهان می روم چون فردا با ذوب آهن بازی دارم. من هم این شایعات را شنیده ام و نمی دانم این شایعه ها از کجا سرچشمه می گیرد. یک سال پیش از سپاهان پیشنهاد داشتم ولی نرفتم. من آقای باقریان را از 15 سال پیش زمانی که در فولاد اهواز بودند می شناسم و شاید دلیل این شایعه ها رفاقت نزدیک من با آقای  باقریان باشد. من با پرسپولیس قرار داد دارم و هیچ کجا نمی روم."

سرمربی پرسپولیس در مورد راهکارش برای عدم گلزنی بازیکنانش خاطرنشان کرد:" این مشکل گل نزدن از ابتدای فصل در پرسپولیس وجود دارد. مهاجم باید گلزن متولد شود. دیگر پس از آقای علی دایی و هاشمیان مهاجمی مانند آنها وجود ندارد. به سادگی نمی شود مهاجم تمام عیار پیدا کرد اما ما تلاش می کنیم در تمرینات این مشکل را برطرف کنیم ولی یک شبه حل شدنی نیست. ما بازیکنان جوان خوب مانند طارمی، علیپور و عالیشاه زیاد داریم که کم سن و سال هستند و باید به آنها فرصت بدهیم. آنها بهترین هستند، تنها کمی نیاز به زمان دارند. به هر حال فردا تلاش می کنیم فرصت گلزنی زیادی به دست بیاوریم."

وی در مورد درگیری لفظی بین اسدی و کی روش گفت:" این بحث را دنبال نکرده ام و تنها شنیده ام که یک سری اختلافات بین این دو وجود دارد. برای همین نمی توانم حق را به کسی بدهم. من در این خصوص وظیفه ندارم صحبت کنم چون خودم به اندازه کافی مشکل و دغدغه دارم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 264
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 5,716
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,434
  • بازدید ماه : 8,434
  • بازدید سال : 14,823
  • بازدید کلی : 14,239,522