loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 76 1394/08/12 نظرات (0)

مظلومی: حذف شدن در دیدار فردا مانند مرگ است

مظلومی: حذف شدن در دیدار فردا  مانند مرگ است؛ چرا باید سرمربی تیم ملی به همه توهین کند!
سرمربی تیم استقلال گفت: بازی فردا برای ما مانند مرگ و زندگی است.

 پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان گفت:" از اصحاب رسانه تشکر می کنم که پوشش خوبی در دربی داشتند. دربی 81 بهترین بود چون اخلاق و فرهنگ در آن رعایت شده بود. برای دیدار با فولاد زمان اندکی در اختیار داشتیم و تمریناتمان با بارندگی همراه بود که دیروز در سالن تمرین کردیم. بازی فردا برای استقلال مرگ و زندگی است. حذف شدن در دیدار فردا  مانند مرگ است. فولاد تیم خوبی است و ما نباید به رتبه های جدول نگاهی داشته باشیم."

وی در مورد کرار عنوان کرد:" در خصوص کرار و دربی هیچ صحبتی نمی کنم.  و تنها در مورد دیدرا فردا صحبت می کنم. بازیکنان باید فکر دربی را از سرشان بیرون کنند. خوشبختانه بجز کرار محروم و مصدومی نداریم و تمامی بازیکنانم آماده بازی فردا هستند."

مظلومی در مورد توهین علی ضیا و عذر خواهیش از سرمربی استقلال تصریح کرد:" برای این حرکت متاسف هستم. آدم های زیادی واسطه شدند ولی من هنوز تصمیمی نگرفته ام. آدمی نیستم که از حق هواداران بگذرم. من آرامش تیمم را می خواهم و با او و چند نفر دیگر که آنجا بودند برخورد قانونی خواهیم کرد. برای حفظ احترام به جامعه فوتبال باید برخورد شود. مادر و خواهر ضیا پا در میانی کردند و قرار شده است که امشب بیایند و صحبت کنیم. هرکسی حق دارد در حریم خصوصی خود شادی کند اما توهین به دیگران درست نیست. من از این شعارها زیاد دیده ام اما در ماه محرم چنین حرکتی زشت است. "

وی در مورد اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی در مورد رحمتی خاطر نشان کرد:" در مورد کی روش هیچ حرفی ندارم ولی رحمتی درحال حاضر بهترین دروازه بان ایران است. چرا باید کی روش  به همه توهین کند. او باید تمرکزش را روی تیمش بگذارد که با سختی با گوام و ترکمنستان دارد."

مظلومی در مورد اینکه یک سری قول ها در مورد طالبلو و قهرمانی داده است گفت:" من هیچ قولی نداده ام. در بازی قبلی خیلی ها از من انتقاد کردند که تعویض هایم اشتباه بود. در بازی با سپاهان تعویض هایم جواب داد و در این بازی جواب نداد. من به تنهایی تصمیم نمی گیرم بلکه با همفکری دستیارانم  کارهایم را انجام می دهم."

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 275
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 7,041
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,759
  • بازدید ماه : 9,759
  • بازدید سال : 16,148
  • بازدید کلی : 14,240,847