loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 54 1394/08/16 نظرات (0)

رونالدو: در ها را به روی هیچ لیگی در دنیا نمی بندم

کریستیانو رونالدو در مصاحبه ای که روز جمعه توسط نسخه انگلیسی FHM منتشر شد، بار دیگر در مورد آینده خود صحبت کرده است.

 بعد از اظهاراتی که در مصاحبه با Kicker داشت و صحبت های در گوشی با لوران بلان در پایان دیدار با پاریسن ژرمن، کاپیتان تیم ملی پرتغال در مصاحبه اختصاصی با این مجله گفت:

من در ها را به روی هیچ لیگی در هرکجای دنیا نمی بندم... 

رونالدو در کاور نسخه نوامبر این FHM حضور داشت، و در طول مصاحبه از برنامه های خود برای آینده گفت:

 قطعاً به بازی کردن در آمریکا به مدت یک سال فکر می کنم. همیشه گفته ام که بازی کردن و زندگی در آنجا یکی از احتمالات است.

وی با یادآوری دوران حضور خود در منچستر یونایتد نیز گفت:

آنجا که بودم درست مثل رفتار یک پدر با فرزند خود با من رفتار می شد. برخی لحظات باور نکردنی داشتم. هنوز هم با فردینانند، نانی، اندرسون، ویدیچ، اورا،... در تماس هستم . و با گیگز که اکنون کمک مربی تیم است. من برخی لحظات شگفت انگیزی  در آنجا داشتم. هواداران لیگ برتر باور نکردنی هستند. از نظر من آنها جزو بهترین های دنیا هستند. آنها مؤدب هستند، به شما احترام می گذارند، به شما انگیزه می دهند و شما را تشویق می کنند. عاشق آنها هستم.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 275
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 4,126
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,844
  • بازدید ماه : 6,844
  • بازدید سال : 13,233
  • بازدید کلی : 14,237,932