loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 80 1394/08/25 نظرات (0)

امید ایران 1 - امید استرالیا 1

مهرداد محمدی بلافاصله بعد از حضورش در زمین موفق شد گل تساوی ایران را روی پاس میلاد کمندانی به ثمر برساند.


 

 تیم ملی امید ایران در اردوی تدارکاتی اخیر خود در امارات یک دیدار دوستانه نیز با استرالیایی ها ترتیب داد تا سرمربی این تیم بتواند به محک جدی شاگردان خود بپردازد. در این بازی شاگردان محمد خاکپور به دیدار بازیکنان آئوریلیو ویدمار، مربی فعلی نام آشنای استرالیایی ها خواهد رفت تا دو بازیکن نبرد معروف استرالیا در این بازی روی دو نیمکت با یکدیگر زورآزمایی کنند.

تیم ملی امید در بازی دوستانه خود در اردوی دوبی به تساوی یک بر یک رسید. دیداری که از ساعت 15:30 آغاز شد، دو تیم در این بازی کاملا جدی به سراغ یکدیگر رفتند و کاملا مشخص بود که دو تیم حساسیتی ویژه برای این بازی قائل هستند اما در نهایت شاگردان خاکپور و ویدمار که از بازماندگان ملبورن 98 بودند امتیازات را بین خود تقسیم کردند.

ساعت 15:30   ورزشگاه ایرانیان دوبی
دیدار دوستانه تیم های ملی امید ایران و استرالیا از ساعت 15:30 در زمین چمن ایرانیان دوبی آغاز شد.


تیم ملی امید ایران:
امیر عابدزاده، روزبه چشمی، محمد دانشگر، وحید حیدریه، جلال عبدی(63 علی عبداله زاده)، ماهان رحمانی(46 احمد نورالهی)، احسان پهلوان(61 محسن کریمی)، شاهین ثاقبی(46 رضا کرملاچعب)، میلاد کمندانی(69 فرشید اسماعیلی)، علی کریمی و ارسلان مطهری(46 مهرداد محمدی)
سرمربیگری: محمد خاکپور

تیم ملی امید استرالیا:
آرون لنوکس، اسکات گالووی، میلوس دجنکس، کنت دوگائو، بید اسمیت، تاکسون ایروین، تاشوا بریلانت، مصطفی امینی، آندره هول، تامی ماکلرن و کریس ایکونومیوس
 سرمربیگری: آئوریلیو ویدمار

شرح گل‌ها:
ایران 0 استرالیا 1 (دقیقه ٤٣)  ضد حمله استرالیا و ارسال به عمق آنهابه تک به تک شماره٩ با عابدزاده منجر شد و صربه فنى او گل استرالیا را به ثمر رساند.
ایران 1 استرالیا 1 (دقیقه 49) پاس  کمندانى و فرار زیباى مهرداد محمدى از جناح چپ وارد محوطه شد و با ضربه فنى خود دروازه استرالیا را باز کرد.

شرح بازی

شاگردان محمد خاکپور در این بازی نتوانستند نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک به دست بیاورند و حملات دو تیم روی دروازه یکدیگر تنها دو گل را در پی داشت.
این بازی که با حملات تیم ملی امید ایران آغاز شد با شوت های بازیکنان ایران ادامه یافت. تیم ملی که در مرکز میدان نسبت به استرالیایی ها برتری داشت تا اواسط نیمه اول مالکیت توپ و میدان را از آن خود کرده بود و به همین دلیل نسبت به حریف قدر خود برتر بود. حملات تیم امید نتوانست برای این تیم کارساز شود و این استرالیایی ها بودند که تقریبا برخلاف جهت جریان بازی در دقایق پایانی نیمه اول و طی یک غافلگیری توانستند با دروازه بان ایران تک به تک شوند و در نهایت دروازه ایران را باز کنند.
در نیمه دوم اما تیم ایران بازی را بسیار هجومی آغاز کرد و حملات زیادی را روی دروازه استرالیا ترتیب داد و در نهایت توانست در همان اوایل نیمه بازی را به تساوی بکشاند. بعد از تساوی بازی به حالت متعادل درآمد و دو تیم بیشتر در فکر حفظ میانه میدان بودند تا در نهایت نتیجه بازی را از دست ندهند و به همین ترتیب تا پایان این نیمه پیش رفتند. البته در ده دقیقه پایانی استرالیایی ها به مانند پایان نیمه اول حملات خطرناکی را روی دروازه ایران ترتیب دادند اما این بار هوشیاری مدافعان و امیر عابدزاده باعث باز نشدن دوباره دروازه ایران شد تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

اتفاق ویژه

ویژه ترین اتفاق این بازی را باید روی نیمکت دو تیم جستجو کرد، جایی که محمد خاکپور در یک سمت و آئوریلیو ویدمار در سمت دیگر حضور داشتند، دو بازیکن اصلی تیم های ایران و استرالیا در بازی خاطره انگیز ملبورن برای رسیدن به جام جهانی 98 فرانسه که در نهایت به تقسیم امتیاز بین یکدیگر رضایت دادند.

بهترین بازیکن

مهرداد محمدی که در نیمه دوم برای تیم ملی امید به میدان آمد چند بار باعث تهدید دروازه حریف شد و البته به عنوان تعویض خاکپور توانست با تنها گل خود باعث کسب امتیاز تیم ملی شود. البته نمی توان از عملکرد امیر عابدزاده نیز به سادگی گذشت که چندین باعث حفظ دروازه تیم ملی شد و در چند موقعیت خطرناک با مهار توپ های استرالیایی ها دروازه تیم ملی را بسته نگه داشت.

دقایق حساس

دقیقه 05 -  شوت ماهان رحمانی 18 با اختلاف کمی از کنار دروازه استرالیایی ها به بیرون رفت.
دقیقه 08 - خطاروى کمندانى چسبیده به ١٨قدم بوجود آمد و این ضربه ایستگاهی را کریمی نواخت که با اختلاف کمی از بالای دروازه استرالیا بیرون رفت.
دقیقه 10 - کرنر خطرناک استرالیا را على کریمى دفع کرد.
دقیقه 18 - فرار میلاد کمندانى و پاس فوق العاده او ارسلان مطهرى را در موقعیت عالى قرار داد که ضربه مطهرى به تیر دروازه برخورد کرد.
دقیقه ٢٥ - ضربه آندره هول استرالیایی از پشت ١٨ قدم به اوت رفت.
دقیقه ٣٧ -  شوت زیباى مطهرى را دروازه بان استرالیا به اوت فرستاد.
دقیقه:٤٦  - ارسال از راست و ضربه فنى کمندانى از داخل ١٨ قدم به اوت رفت.
دقیقه ٤٧ - ارسال ازچپ و ضربه محمدى از داخل ١٨ قدم توسط مدافعین استرالیا دفع شد.
دقیقه ٥٤  -  شوت محمدى از بالاى دروازه به اوت رفت.
دقیقه ٦٠ - خطا پشت ١٨ قدم ایران، ضربه خطا را بازیکن استرالیا به اوت زد.
دقیقه ٦٦ - بعد از چند پاس صحیح بازیکنان ایران پشت محوطه استرالیا توپ به مهرداد محمدى رسید و شوت محمدى با فاصله کمى از کنار دروازه به اوت رفت.
دقیقه ٧٤ - ضربه کرنر براى استرالیا ارسال شد که ضربه سر  بازیکن ٢٣ استرالیا را عابدزاده مهارکرد
دقیقه ٧٨ - کرنر براى ایران از سمت راست ارسال و ضربه سرچکشى روزبه چشمى با اختلاف کمى به اوت رفت.
دقیقه٨١ -  توى عمق براى مهاجم استرالیا آدام تاگارت ارسال شد که با خروج به موقع عابدزاده توپ دفع شد.
دقیقه ٨٦ - ارسال به روى دروازه ایران را عابدزاده قطع و مهار کرد.


حاشیه

*محمد خاکپور از ابتدای این بازی با حضور در کنار خط به هدایت شاگردان خود می پردازد.
* حشمت مهاجرانى سرمربى اسبق تیم ملى به جمع تماشاگران ملحق شد و مورد استقبال کاشانى مدیر تیم امید قرار گرفت.
* حدود ٢٠٠ایرانى مقیم امارات به باشگاه ایرانیان آمدندتا تماشاگر این دیدار باشند.
* در زمان استراحت بین دو نیمه دکتر فیاض سفیر جمهورى اسلامى ایران در امارات وارد ورزشگاه شد و از سوى کاشانى مورد استقبال قرار گرفت.
* تماشاگران بیشترى در حال ورود به محل مسابقه هستند.
* در حال حاضر بیش از ٥٠٠ ایرانى در ورزشگاه حضور دارند.
*تعویض پنجم تیم امید به دلیل مصدومیت جلال عبدی شکل گرفت.
*تعویض برای دو تیم در این بازی آزاد است.
*علی رغم تعویض های پی در پی داور این بازی راس 90 دقیقه سوت پایان بازی را به صدا درآورد.
*سفیر ایران در امارات پس از پایان بازى در رختکن تیم امید حاضر شد و عملکرد آنها را ستود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 232
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 320
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 952
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,083
  • بازدید ماه : 1,083
  • بازدید سال : 7,472
  • بازدید کلی : 14,232,171