loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 56 1394/08/30 نظرات (0)

پیش بازی رئال مادرید - بارسلونا

شنبه شب در حساس ترین دیدار رقابت های فوتبال اروپا در پایتخت اسپانیا دو تیم رئال مادریدو بارسلونا برابر هم صف آرایی می کنند تا دیدار جذاب دیگری را رقم بزنند.

تاریخ زمان مکان
شنبه 30 آبان ماه 94 ساعت 20:45 به وقت تهران ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو

داور مسابقه: آقای فرناندز باربولان

پیش بازی

باز هم نبرد جذاب مادرید و بارسا این بار در فصل جدید. دیدار فرداشب هم همانند دیگر بازی های این دو تیم بدون شک بازی جذابی خواهد بود چرا که دو تیمی به مصاف هم می روند که رقابت دیرینه سیاسی و ورزشی با هم دارند و این فصل هم در رتبه های اول و دوم جدول قرار گرفته اند و همین کار را حساس تر و جذاب تر خواهد کرد.

در یک سوی این دیدار رافا بنیتزی حضور دارد که اولین ال کلاسیکوی خود را تجریه می کند و می داند که در این مسابقه کار سختی پیش رویش است اما شاید دو خبر برای او خوشحال کننده باشد. یکی این که این بازی در ورزشگاه خودی برگزار می شود و فشار تماشاگران بر روی حریف است و دیگری هم این که پس از مدت ها رئال مادرید در یک دیدار تمامی بازیکنان خود را در اختیار دارد. بازگشت بنزما و هامس و بیل و مارسلو و دیگر مصدومان بدون شک برای بتینز و رئال خیلی مهم است چرا که بازیکنانی هستند که همیشه در ترکیب اصلی بودند و در نبود آن ها رئال در بازی هایی به مشکل بر می خورد.

در سوی دیگر اما بارسلونا شرایط متفاوتی دارد. تیم انریکه هم اکنون صدرنشین لیگ است و با 3 امتیاز حاشیه امنیت نسبتا خوبی دارد اما می داند که در این بازی خیلی جایگاه تیم ها در جدول تعیین کننده نیست و این نمایش آن ها در 90 دقیقه است که برنده را مشخص می کند. بارسا در این دیدار یک دغدغه دیگر هم دارد و آن هم آمادگی مسی برای این دیدار است، مسی که دو ماه را به دلیل مصدومیت از دست داده است، یک هفته ایست که به تمرینات برگشته اما هنوز مشخص نیست که شرایطش برای این بازی چگونه است و انریکه ریسکی بر روی او می کند یا نه. از سوی دیگر راکیتیچ هم بازیکن تاثیرگذاریست که با تازگی از مصدومیت برگشته است و شرایط وی هم مشخص نیست. اما بارسایی ها دو نقطه امیدوارکننده هم در این دیدار دارند و آن هم حضور نیمار و سوارز در بهترین فرم است . دو بازیکنی که در نبود مسی به خوبی جای وی را پر کردند و خطرناک ترین تهدیدها برای مدافعین رئال به حساب می آیند.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار کلی دو تیم تا به اینجای فصل

غایبین دو تیم در این دیدار

- رئال مادرید در این دیدار تمامی بازیکنان خود را در اختیار دارد.

- بارسلونا در این دیدار رافینیا و داگلاس را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و حضور راکیتیچ هم هنوز مشخص نیست.

جایگاه دو تیم در جدول
رتبه تیم بازی برد مساوی باخت امتیاز
1 بارسلونا 11 9 0 2 27
2 رئال مادرید 11 7 3 1 24
آماری فردی از این دیدار

- فرناندو هیرو، مدافع اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، خشن ترین بازیکن تاریخ ال کلاسیکو است.  او 18 بار کارت زرد و یک بار کارت قرمز گرفته است. اما سرخیو راموس، مدافع میانی حال حاضر رئال 14 کارت زرد و دو کارت قرمز دارد.

- رئال مادرید در بازی های رسمی 92 بار بارسا را شکست داده است و 89 بار هم این بارسایی ها بوده اند که برنده شده اند. 48 بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

- لیونل مسی در 30 ال کلاسیکو 21 گل زده است. او که 4 بار توپ طلا را کسب کرده، در ترکیب حال حاضر دو تیم گلزن ترین بازیکن تاریخ ال کلاسیکو است.  رونالدو اما برای رئال مادرید 15گل زده است.

تقابل های دو تیم در گذشته

- این دو تیم تا به حال در 230 بازی رسمی به مصاف هم رفته اند که در این تعداد رئال مادرید در 92 دیدار و بارسا در 89 دیدار پیروز بوده اند و 48 بازی نیز مساوی شده است.

- در این 229 مسابقه انجام شده مادریدی ها 389 گل و بارسلونا 374گل به ثمر رسانده اند.

- در 6 دیدار اخیر دو تیم 3 بار رئال مادرید و 3 بار نیز بارسا پیروز شده است.

- در 6 دیدار اخیر دو تیم بارسا 11 گل و رئال 12 گل زده اند و 48 کارت زرد و قرمز نیز رد و بدل شده است.

بهترین گلزنان تاریخ ال کلاسیکو

لیونل مسی (آرژانتین) بارسلونا - 21 گل
آلفردو دی استفانو (آرژانتین) - 18 گل
رائول گونزالس (اسپانیا) - 15 گل
کریستیانو رونالدو (پرتغال) - 15 گل

تعداد بیننده های این دیدار

 به گفته فدراسیون فوتبال اسپانیا دیدار فرداشب نزدیک به 600 میلیون نفر بیننده تلویزیونی خواهد داشت و در 170 کشور به صورت زنده پخش خواهد شد.

پیـش بینی بازی توسط وبسایت Whoscored:

رئال مادرید 3 - 2 بارسلونا
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 260
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 332
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 1,164
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,882
  • بازدید ماه : 3,882
  • بازدید سال : 10,271
  • بازدید کلی : 14,234,970