loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 71 1394/08/30 نظرات (0)

ال کلاسیکوی 231، نبردی خاص تر از همیشه

ال کلاسیکوی 231، نبردی خاص تر از همیشه
شنبه شب در حساس ترین و مهم ترین بازی باشگاهی در فوتبال اسپانیا و اروپا، دو تیم رئال مادرید و بارسلونای اسپانیا، برای دویست و سی و یکمین بار در نبرد معروف ال کلاسیکو رودروی یکدیگر قرار خواهند گرفت، نبردی که فارغ از تمام حساسیت ها، دشمنی ها، حواشی و جذابیت های خاصی که در خود دارد، این بار تحت تاثیر مسائل خاص دیگری نیز قرار گرفته است.

در زیر به مهمترین حواشی خاص نبرد 231 ال کلاسیکو اشاره خواهیم کرد:

وضعیت مسی در هاله ای از ابهام

تقریباً دو ماه پیش بود که لیونل مسی در جریان بازی مقابل لاس پالماس دچار مصدومیت شد و از آن زمان تا کنون نتوانسته است برای بلوگرانا به میدان برود، در شرایطی که بعد از مصدومیت مسی همگان انتظار روزهای سختی را برای بارسا داشتند، اما شاگردان انریکه در این مدت به خوبی ثابت کردن که حتی در غیاب فوق ستاره خود نیز به اقتدار خود ادامه خواهند داد، اما بدون تردید میدان نبرد ال کلاسیکو با تمام بازی های گذشته بارسلونا در چند وقت اخیر متفاوت است و نبود مسی دربازی مقابل رئال مادرید می تواند لطمه ای جبران ناپذیر برای آن ها به حساب بیایید. در بارسلونا هنوز در مورد بازی کردن یا نکردن مسی مقابل رئال مادرید، تردیدهایی وجود دارد.  علیرغم اینکه نزدیک به 6 روز است که مسی به تمرینات بارسلونا بازگشته و در سه روز اخیر با تیم اول بصورت فشرده در حال کار با توپ است تا بتواند خود را به ال کلاسیکو برساند اما کادنا کوپه شب گذشته به نقل از منایع نزدیک به سرمربی بارسلونا اعلام کرد که تا به امروز، تصمیم گیری در مورد مسی بدین گونه است که او بازی را از روی نیمکت شروع کرده و در صورت گره خوردن بازی، نیمه دوم وارد زمین خواهد شد و به احتمال زیاد باید آبی اناری ها را بدون حضور مرد جادویی شماره 10 خود در زمین تصور کنیم.

ال کلاسیکوی 231 تحت تدابیر شدید امنیتی

پس از حملات تروریستی پاریس در روز جمعه که یکی از آن ها پس از تلاش ناموفق تروریست ها در ورود به ورزشگاه، خارج از ورزشگاه رخ داد؛سطح امنیتی پیرامون بازی ال کلاسیکو بیشتر از همیشه خواهد بود. یکی از اعضا شورای محلی رئال مادرید اعلام کرد که حتی ساندویج ها نیز نیاز به بررسی خواهند داشت. لازم به ذکر است که در ال کلاسیکو قبلی بیش از 500 نیرو پلیس مرد و زن مستقر شده بودند و پیش بینی می شود که این رقم برای دیدار روز شنبه افزایش یابد.

ال کلاسیکو در غیاب دو اسطوره

از سال 2000 این برای نخستین بار است که ال کلاسیکو بدون دو چهره بزرگ که هر کدام از آنها نماد یکی از این دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا هستند برگزار می شود. ایکر کاسیاس یا همان ایکر مقدس و ژاوی هرناندز مهندس آبی-اناریها؛ دو چهره ای هستند که بعد از 15 سال شاهد حضور آنها در ال کلاسیکو نخواهیم بود. در غیاب این دو بازیکن بزرگ ال کلاسیکو چگونه خواهد شد؟ بعد از 15 سال نخستین ال کلاسیکو بدون دو اسطوره و کاپیتان جاودان برگزار می شود. ایکر کاسیاس و ژآوی هرناندز دیگر در این دیدار جذاب حضور ندارند. این دو بازیکن رابطه بسیار خوبی با هم داشتند و همین باعث شده بود تا فضای ال کلاسیکو آرام به نظر برسد اما آیا بعد از غیبت این دو بازیکن زمام کار از دست بازیکنان خارج می شود و بار دیگر فضای این دیدار حساس و ملتهب می شود؟ در غیاب ژآوی هرناندز و ایکر کاسیاس همه نگاه ها به سمت آندرس اینیستا و سرخیو راموس است که بازوبند کاپیتانی دو تیم را بر بازو می بندند. آنها وظیفه دارند که زمام بازی را به دست گیرند و مانع از شعله ور شدن اختلاف در بین بازیکنان دو تیم شوند زیرا که در این صورت عواقب خوبی در انتظار این دیدار حساس نیست. 

بنزما مثلث بی بی سی را ناقص می کند؟

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی تیم رئال مادرید، پس از مصدومیتی که از ناحیه همسترینگ در بازی های ملی برایش به وجود آمد، امکان بازگشتش برای دیدار ال کلاسیکو کم می باشد.  مارکا گزارش داده است که سختی هایی برای بازگشت بنزما وجود دارد اما اغلب به دلیل زمان زیادی است که وی بخاطر مسائل خارج از فوتبال و حواشی مربوط به بحث دادگاه خود در مورد پرونده متیو والبوئنا، از تمرینات دور بوده است و نیازی به نگرانی نیست؛ کادنا گزارش میدهد که تنها 40 درصد امکان حضور کریم در ال کلاسیکو وجود دارد و پیش بینی عدم حضور این ستاره را دارد.

با این حال گزارش های متناقضی درباره وضعیت بنزما وجود دارد و باید تا شروع ال کلاسیکو  صبر کرد و دید که آیا کهکشانی ها ال کلاسیکو را با مثلث بی بی سی آغاز می کنند یا به واسطه نبود مهاجم فرانسوی کهکشانی ها، این بار خبری از مثلث مرگبار لوس بلانکوس نخواهد بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 272
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 7,061
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,779
  • بازدید ماه : 9,779
  • بازدید سال : 16,168
  • بازدید کلی : 14,240,867