loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 45 1394/09/14 نظرات (0)

مظلومی: مطهری مد نظر ما نیست

سرمربی تیم استقلال وقفه های طولانی بین بازی ها را به ضرر فوتبال کشور دانست.

 پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال پس از پایان تمرین امروز تیمش در خصوص شرایط فعلی استقلال اظهار داشت:

ما بعد از بازی با سایپا دو روز استراحت کردیم و از پنجشنبه دو نوبت تمرین کردیم و بازیکنان کاملا در اختیار هستند. خرسندنیا هم دوشنبه به جمع ما اضافه می شود و رحمتی هم امروز به ما اضافه شد. جا دارد از پزشکانمان تشکر کنم که شرایط بازیکنان را آماده می کنند . ما هم تلاش می کنیم تا دست به دست هم راه را پیش ببریم.

وی واکنش به خبر معاوضه مطهری با برهانی تاکید کرد:

قبل از تمرین هم دراین باره با بازیکنان صحبت کردیم. اصلا این صحبت های روزهای اخیر صحت ندارد. آرش بازیکن بزرگی است که آسان به دستش نیاورده ایم که راحت از دست بدهیم. مطهری هم بازیکن خوبی است ولی مد نظر ما نیست. ما بعد از بازی با تراکتورسازی لیست بازیکنانی که می خواهیم را به باشگاه می دهیم. هیچ لیست و تماسی در این روزها نداشته ایم و اصلا حرفه ای نیست که الان با کسی حرف بزنیم.

سرمربی استقلال درپاسخ به سوالی درباره تیم امید بیان کرد:

متاسفانه منافع باشگاه ها دیده نمی شود. می شد سه شنبه اردوی تیم امید برگزار شود تا بازیکنان هم زودتر به جمع ما اضافه شوند. سه برنامه دادم به تیم امید و بارها با مایلی کهن و کاشانی صحبت کردم. این رفتار درست نیست. مثل اینکه اصلا برنامه باشگاه ها را نمی بینند. من هم باید جوابگو به هواداران باشم. می شد اردو دو روز زودتر باشد. من گفتم که باید طبق مقررات 72 ساعت قبل از بازی بازیکنان را به ما بدهند. چشمی زانویش آسیب دیده و به آنها گفتم ولی برخلاف اینکه بازیکن سپاهان را به دلیل مصدومیت خط زدند، این بازیکن را خط نزدند. نمی شود پشت منافع ملی این رفتار ها را کرد.

مظلومی در خصوص شعارهای اخیر هوادارن تیم خاطرنشان کرد:

برای همه عجیب بود. دو سه نفر معترض بودند که شناخته شده هستند. من سابقه دارم و در شیراز قهرمانی حذفی شدم و چهار روز بعدش در مقابل سایپا 2-2 کردیم و همین شعارها را دادند. من نمی گویم خط گرفته اند. شاید عصبی بوده اند. ما 30 میلیون هوادار داریم که از ما پشتیبانی می کنند و از آنها ممنونم. بازیکنانم می خواستند صحبت کنند درباره این قضیه ولی من نگذاشتم. ما تیم جوانی بسته ایم و قول قهرمانی هم نداده ایم. الان جوری شده که عملکرد ما انتظارات را بالا برده است. الان همه دو جام از ما می خواهند و ما هم تلاش می کنیم تا به آن برسیم.

وی در واکنش به درز اخبار تیم به بیرون یادآور شد:

من وظیفه ام صحبت کردن است و چه اشکالی دارد که به بیرون انعکاس پیدا کند. من به کادرفنی و بازیکنانم اتهام نمی زنم. من هیچوقت با بازیکنانم بحث نمی کنم.

سرمربی آبی پوشان در پاسخ به این سوال که "آیا مصدومیت بازیکنان به خستگی آنها مربوط می شود؟" گفت:

بله میان این دو ارتباط وجود دارد. این تعطیلات و وقفه لیگ در کیفیت بازی ها تاثیر دارد و هواداران را از فوتبال دور می کند. هیجانات را از بین می برد و به خاطر همین تعطبلات مجبور می شوند در وسط هفته بازی برگزار کنند. در ده روز سه بازی سنگین برای ما گذاشته اند. این خستگی به فوتبال زدگی و مصدومیت می انجامد. چرا از دنیا الگو برداری نمی کنیم؟ سازمان لیگ مجبور است با تیم ملی تعامل داشته باشد و برای ما سخت است که هی تعطیل کنیم و هی فشار بیاوریم.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا بدون بازیکنان امید می توان بازی کرد، تصریح کرد:

باشگاه ها روی بازیکنانشان سرمایه گزاری کرده اند. هیچ جای دنیا اینگونه اردو برگزار نمی کنند. می گویند تمرینات باشگاه ها مشکل دارد ولی اینطور نیست. اینجا شده هی اردو، تعطیل، اردو ، تعطیل. ما باید جوابگوی هواداران باشم. کسی نگاه نمی کند که من ملی پوش داشته ام.

وی در مورد جدایی کرار اظهار داشت:

من او را خوب کنترل کردم ولی اتفاقاتی افتاد که از دسترس من خارج بود.

مظلومی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره جذب جباری از سوی باشگاهش عنوان کرد:

من گفتم که هیچ بحثی راجع به لیست ورودی خروجی نداشته ایم. با اینحال جباری اگر بخواهد به جمع ما بیاید استقبال می کنیم و قدمش روی چشم ما.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 258
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 361
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 2,783
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,501
  • بازدید ماه : 5,501
  • بازدید سال : 11,890
  • بازدید کلی : 14,236,589