loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 47 1394/09/14 نظرات (0)

منچستریونایتد 0 - 0 وستهم

از هفته پازنزدهم لیگ برتر انگلستان، دو تیم منچستریونایتد و وستهم یونایتد در اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

گزارش بازی

در دقیقه 5، مروانه فلاینی از میانه های زمین صاحب توپ شد. او در حرکتی کم سابقه توانست تا با پشت سر گذاشتن دو بازیکن و فضاسازی برای خود به پشت محوطه جریمه وستهم برسد، اما در حال که می توانست جسی لینگارد را در موقعیتی بهتر صاحب توپ کند، تصمیم به شوت زدن گرفت و ضربه زمینی اش با اختلاف به بیرون رفت.

در دقیقه 9 و روی سانتر پدی مک نیر، مروانه فلاینی این بار با ضربه سر اقدام به تهدید کردن دروازه وستهم یونایتد کرد، اما ضربه او با برخورد به سر بازیکن وستهم به بیرون رفت. داور به اشتباه ضربه اوت را به نفع تیم مهمان گرفت.

در دقیقه 11، اشتباه بزرگ دیلی بلیند در میانه میدان موجب شد تا ویکتور موزس با پاس مارک نوبل در موقعیتی تک به تک قرار گیرد. خونسردی دخیا و واکنش عالی او موجب شد تا یک موقعیت مسلّم گلزنی برای وستهم از دست برود.

در دقیقه 15، سانتر جسی لینگارد با تاثیرگذاری خوب مروانه فلاینی به آنتونی مارسیال رسید. مارسیال با یک چرخش عالی و ضربه والی می توانست دروازه وستهم را باز کند، اما وینستون رید خود را شجاعانه در مقابل توپ قرار داد و توپ به کرنر رفت.

در دقیقه 20، وستهم می توانست به طرز عجیبی به گل دست یابد. سانتر کرسول از سمت چپ زمین وستهم به دخیا رسید، اما دخیا نتوانست توپ را مهار کند. در حال که توپ در نزدیکی های کریس اسمالینگ و مائورو زاراته در حرکت بود، اسمالینگ زودتر اقدام به دفع توپ کرد، اما توپ به سر زاراته برخورد کرد و به تیرک دروازه یونایتد برخورد کرد تا وستهم با ترکیبی از خوش شانسی و بدشانسی به گل نرسد.

تنها دو دقیقه بعد، باز هم وستهم و این بار توسط وینستون رید می توانست به گل برسد، اما ضربه سر این بازیکن این بار با بدشانسی تمام به تیرک دروازه یونایتد برخورد کرد و راهی به درون دروازه نبرد.

در دقیقه 33، ویکتور موزس مصدوم شد و به جای او میکل آنتونیو به میدان آمد.

در دقیقه 41، مورگان اشنایدرلین نیز با مصدومیتی مشابه با ویکتور موزس که به نظر می رسید از ناحیه همسترینگ باشد، از زمین خارج شد و جای خود را به مایکل کریک داد. 4 دقیقه باقی مانده نیز بدون اتفاق خاصی به اتمام رسید تا دو تیم برای استراحتی 15 دقیقه ای به رختکن بروند.

منچستریونایتد در حالی پا به نیمه دوم گذاشت که لوییز فن خال با تعویضی شجاعانه، گیرمو وارلا، بازیکن کم سن و سال تیمش را به جای دیگر بازیکن جوان یونایتد، پدی مک نیر، وارد زمین کرد. این اولین بازی رسمی وارلا برای منچستریونایتد بود. مک نیر در نیمه اول عملکرد مثبتی را از خود نشان نداد و در حالی که در پست دفاع راست بازی می کرد، نتوانست موثر عمل کند.

در دقیقه 55، همکاری خوب جسی لینکارد و آنتونی مارسیال، فرصتی عالی را برای مروانه فلاینی ایجاد کرد، اما آدریان، دروازه بان وستهم، مانع گلزنی فلاینی شد.

در دقیقه 69، مارسیال در نزدیکی های محوطه 6 قدم وستهم با جا گذاشتن 2 با بازیکن این شانس را داشت که دروازه آدریان را باز کند، اما درنگ بیش از حد او برای زدن ضربه موجب شد تا توپ از منطقه خطر دور شود.

در دقیقه 72، ممفیس به جای باستین شواین اشتایگر به میدان آمد.

در دقیقه 80، بهترین موقعیت منچستریونایتد برای باز کردن دروازه وستهم به وسیله ممفیس خلق شد. حرکت عالی او از کناره های زمین با پاس او به مارسیال رسید، اما ضربه این بازیکن فرانسوی با فاصله ای بسیار اندک از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 81، این بار جسی لینگارد می توانست دروازه وستهم را باز کند، اما ضربه او نیز راهی به دروازه آدریان پیدا نکرد.

10 دقیقه پایانی بازی با فشار منچستریونایتد همراه بود، اما موقعیت های نصفه و نیمه این تیم راهی به دروازه وستهم نبرد تا بازی با نتیجه 0-0 به پایان برسد.

ترکیب دو تیم

منچستریونایتد: داوید دخیا، متئو دارمیان، پدی مک نیر (45، گیرمو وارلا)، کریس اسمالینگ، دیلی بلیند، مورگان اشنایدرلین (41، کریک)، باستین شواین اشتایگر (72، ممفیس)، خوان ماتا، مروانه فلاینی، جسی لینگارد، آنتونی مارسیال

وستهم: آدریان، تامکنیز، رید، اوگبونا، کرسول، سانگ، نوبل، کویاته، موزس (33، آنتونیو)، زاراته، کارول

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 242
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 355
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 1,968
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,686
  • بازدید ماه : 4,686
  • بازدید سال : 11,075
  • بازدید کلی : 14,235,774