loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 42 1394/09/15 نظرات (0)

بیلیچ: شواین اشتایگر باید اخراج می شد

بیلیچ: شواین اشتایگر باید اخراج می شد
تیم وستهم به تصمیم کلاتنبرگ در قبال برخورد باستین شواین اشتایگر و وینستون رید معترض است.

 به گزارش اسکای اسپورتس، پس از پایان دیدار دو تیم منچستریونایتد و وستهم یونایتد که با نتیجه 0-0 همراه بود، بازیکنان تیم میهمان به نشانه اعتراض به سوی مارک کلاتنبرگ داور مسابقه روانه شدند. اعتراض بر این بود که در یک درگیری در نیمه اول، هافبک آلمانی شیاطین سرخ با آرنج به صورت مدافع حریف "وینستون رید" ضربه زده است.

کلاتنبرگ پس از این صحنه هر دو بازیکن را فرا خواند اما تنها به تذکر بسنده کرد و از کارت های خود استفاده نکرد؛ همین تصمیم موجب اعتراض اسلاون بیلیچ سرمربی کروات چکش ها به تصمیم داور مسابقه شد. وی این صحنه را نیازمند یک "کارت قرمز بزرگ" دانست.

رید ضمن موافقت با حرف های مربی اش، این حرکت را یک حرکت حساب شده قلمداد کرد و گفت:

آن حرکت کارت قرمز داشت. او (شواین اشتایگر) به خوبی واقف است که این کار را انجام داده است. او با آرنج به صورت من ضربه زده است. داور نمی توانست چنین صحنه ای را ببیند بنابراین ما ملایم تر اعتراض خود را بروز دادیم.

سرمربی وستهم نیز این تصمیم را یک تصمیم دلسوزانه  خواند و ادامه داد:

 این صحنه کارت قرمز داشت اما من می توانم بگویم که داور این صحنه را ندید. مشکلی نیست، هر از گاهی این ندیدن ها پیش می آید. من مطمئنم اگر او این صحنه را می دید، مستقیما بازیکن خاطی را اخراج می کرد. البته که ما از این اتفاق سرشکسته هستیم اما این اتفاقات پیش می آید. من بین دو نیمه صحنه را بار دیگر دیدم و این تصمیم را درک می کنم اما آن یک لحظه مهم بود. با این حال من نمی توانم داور را سرزنش کنم.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 279
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 3,984
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,702
  • بازدید ماه : 6,702
  • بازدید سال : 13,091
  • بازدید کلی : 14,237,790