loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 60 1394/09/27 نظرات (0)

گزارش لحظه به لحظه؛ آخرین وضعیت آبی های لندن

ژوزه مورینیو شب گذشته از چلسی اخراج شد و قرار است در اسرع وقت گزینه ای به عنوان مربی موقت معرفی شود.

طرفداری- در این بخش آخرین خبرها را در خصوص وضعیت باشگاه و مربی آینده تیم را به اطلاع می رسانیم. این خبر به طور متناوب تا زمان معرفی مربی جدید آپدیت خواهد شد. 

19:01 جان بارنز: از نظرم مورینیو یکی از بهترین هاست و اخراج او تاثیر بدی روی فوتبال دارد. اگر مورینیو زمان بیشتری دریافت نکند پس چه کسی دریافت خواهد کرد؟ بازیکنان باید مسئولیت پذیر باشند اما در فوتبال امروز این موضوعی نیست که متداول باشد. این راه غلطی است که فوتبال در پیش گرفته است. در حال حاضر مهم نیست که آبراموویچ چه کسی را می خواهد، موضوع این است که چه کسی بیکار است. 


18:57 هیدینک در گفت و گو با فاکس اسپورتس: هنوز به من تبریک نگویید! 


18:56 میرر گزارش داد که دیگو سیمئونه به یک شرط در تابستان هدایت چلسی را می پذیرد و آن هم تغییرات گسترده در ترکیب تیم است.


18:55 آبراموویچ به بازیکنان در کوبهام گفت که دوست نداشت مورینیو را اخراج کند اما نتایج تیم انتخاب دیگری برای او باقی نگذاشته بود.


18:36 گلیم بالاگ: من حتم دارم که مورینیو به رئال باز خواهد گشت. او در حضور بهترین بارسلونای تاریخ 100 امتیاز کسب کرد و قدرت مدیریت او در تمام زمینه های باشگاه، خصوصیتی است که پرز حالا دلش برای آن تنگ شده است!


18:35 هنوز 24 ساعت از ترک باشگاه توسط ژوزه نمی گذرد اما یک هوادار یک آهنگ برای او نوشته است. این آهنگ را می توانید در سایت اسکای اسپورتس ببینید. 


18:29 بلان: خروج مورینیو تغییر به وجود می آورد و باعث پیشرفت می شود! 


17:48 آخرین تمرین در حضور آقای مالک. 


17:45 گزارش هایی در ساحل عاج وجود دارد که آبراموویچ از دیدیه دروگبا خواسته که به باشگاه باز گردد!


17:43 شایعات می گویند که مورینیو خسارت 40 میلیونی ای که باید از سوی باشگاه به دلیل اخراج دریافت می کرد را رد کرده تا با این پول بازسازی تیم انجام شود. گفته می شود که او ده میلیون و یا کمتر دریافت می کند.


17:35 واکنش مربیان؛ 

فن خال: در مورد مربیان مورد نخست نتیجه است و مورد دوم ارتباط خوب با سایر بازیکنان و کارکنان. از اتفاقاتی که در چلسی افتاده بی خبرم اما از اخراج مورینیو شگفت زده شدم.

الکس نیل مربی نوریچ: قدرت بازیکنان نقش مهمی در اخراج مورینیو بازی کرد.

پیگرینی: دل لیگ برتر برای مورینیو تنگ می شود. متفاوت بودیم اما دشمنی نداشتیم.

پوچتینو: رابطه خوبی داشتیم و شگفت زده شدم. حالا آقای خاص (Special One) از لیگ برتر رفته و اما احتمالا آقای دیوانه (Crazy One : بیلسا) را خواهیم داشت! 


17:02 گفته می شود که در آخرین روز حضور مورینیو در کوبهام، یک درگیری در زمین تمرین چلسی رخ داد. این موضوع زمانی شکل گرفت که یک بازیکن (گزارش های متعددی ادعا می کنند سسک فابرگاس) تکلی قوی و بی مورد روی پای یکی از بازیکنان تیم زد. ساعتی بعد در جلسه ای ده دقیقه ای  به آقای خاص اعلام شد که دیگر نیازی به وی در باشگاه نیست.


16:56 گری ریچاردسون از BBC تائید کرد که مورینیو به او گفته در رختکن چلسی بازیکنانی هستند که ایجاد مشکل می کنند. 


16:41 هیدینک به روزنامه هلندی تلگراف گفت برای بستن قرارداد با چلسی در لندن حضور دارد.


16:40 باشگاه چلسی برای کم شدن حاشیه ها، در پرونده کارنیرو از خود دفاع نخواهد کرد.


16:32 گلیم بالاگ هم تائید کرد که سیمئونه آماده تغییر زبان و فرهنگ نیست و روی اتلتیکو تمرکز کرده است. او در خصوص گواردیولا هم گفت که من سیتی گزینه نزدیک تری به این سرمربی اسپانیایی است.


16:22 فلورس ادعا کرد که دیگو سیمئونه به اتلتیکو وفادار است و راهی انگلستان نخواهد شد.


16:16 الیویه داکو هافبک سابق لیدز و اینتر گفت: به عنوان یک پاریسی نمی خواهم مورینیو مربی پاریسن ژرمن شود. 


16:14 این احتمال وجود دارد که رادامل فالکائو چلسی را به قصد موناکو یا MLS ترک کند. گفته می شود که امانوئل آدبایور در حال مذاکره با باشگاه است. 


15:48 دیلی استار خبر داد که ژوزه مورینیو مایل است تا سرمربی من یونایتد شود.


15:36 تایمز گزارش داد. فابرگاس در آستانه ترک باشگاه! شایعه ها می گویند شاید مقصد او آرسنال باشد.


15:34 بازیکنان به کوبهام آمدند. استیو هلند و ادی نیوتون تیم را تمرین می دهند.


15:32 بی بی سی و اسکای تائید کردند. گاس هیدینک در لندن است.


15:31 فاکس اسپورت گزارش داد که دیگو سیمئونه گزینه مدیران باشگاه برای طولانی مدت است. 


15:30 کارلتو تائید کرد که پیشنهادی دریافت نکرده است.


15:28 گفته می شود که فردا هواداران سسک فابرگاس، دیگو کوستا و ادن هازارد را هو خواهند کرد.


15:17 به نظر حضور گاس در لندن حقیقت دارد.


15:06 شایعه: گاس در لندن؟ 


14:26 رابی فاولر علاقه ای به مربیگری در چلسی ندارد! 


14:16 استاندارد گزارش داد که با خروج مورینیو، آبی ها به دنبال جذب جیمی واردی خواهند رفت. گفته می شود که مایکل امنالو پیشنهاد خرید مهاجم لستر را برای ژانویه داده بود اما آقای خاص احساس می کرد که این بازیکن مناسب بازی در سبک بازی آن ها نیست. اما با خروج مورینیو، چلسی به دنبال وی خواهد رفت.


14:10 ری ویلکینز: هیدینک گزینه ای ایده آل به عنوان مربی موقت است. او کسی است که برای تغییر وضعیت در این فصل مناسب است. ژوزه و کاری که در تیم کرد را دوست دارم. او به تیم دیگری می رود و باز هم موفق می شود. باور دارم که بازیکنان باید سرزنش شوند چون خوب کار نکردند. تنها بازیکن تیم که ثبات داشته ویلیان بوده است. بلیط فصل تیم را دارم و همیشه برای حمایت حاضرم. تیم با توپ خوب کار می کرد اما وقتی توپ را نداشت، کار خاصی انجام نمی داد. آن ها به سختی کار نمی کردند. بازی با ساندرلند شش امتیاز خواهد داشت! 


13:51 آلن شیرر: نمی دانم که چطور باشگاهی که هنوز مدافع عنوان قهرمانی است که می تواند مربی خود را اخراج کند. بازیکنان باید بابت بازی ای که ارائه دادند، شرمنده باشند. با کیفیتی که بازیکنان ارائه دادند باید گفت که اتفاقاتی در تابستان رخ داده بود. ادن هازارد بهترین بازیکن بود و حالا در حد تیمی دسته دومی هم نیست. تری در تمام مسابقات فصل قبل عالی بود و در این فصل اینطور شد که به جز ویلیان همه بازیکنان بسیار ضعیف بودند. به این دلیل از اخراج مورینیو سورپرایز نشدم. این فصل کارنامه ژوزه را لکه دار کرد و برایش درد آور است. همه کاری که می توانست انجام داد. بازیکنان را نیمکت نشین کرد و جواب نداد. انتقاد کرد و جواب نداد. حمایت کرد و جواب نداد. هر کاری که می توانست انجام داد اما شکست خورد.


13:49 استیو بروس:  اگر کسی مثل مورینیو اخراج شود، امثال من چه شانسی خواهند داشت؟ 


13:40 پل پاکر بازیکن سابق چلسی اخراج مورینیو را تصمیم درستی دانست و گفت حالا ابرهای تیره کنار خواهند رفت.


13:36 روملو لوکاکو گفت: هرگز شانس این را نداشتم که از او تشکر کنم. مدتی قبل از ترک باشگاه با او حرف زدم و گفتم می خواهم چلسی را ترک کنم. در چشم هایم نگاه کرد و گفت به من نیاز دارد اما یک سال قبل از جام جهانی بود. او کسی بود که به من چراغ سبز را برای ترک باشگاه داد. 


13:33 از ادی هاو در خصوص این موضوع پرسیده شد که شاید گزینه مد نظر چلسی باشد اما آقای خاص انگلیسی ها گفت به بورنموث وفادار است! هاو مورینیو را یکی از بهترین های نسل خود می داند.


13:17 پل هایوارد در بخشی از یادداشت خود در تلگراف نوشت: واکنش آبراموویچ در هنگام شکست همواره به  مربی و نه بازیکان باز می گردد. او راه آسان را انتخاب می کند و باعث می شود بازیکنان فکر کنند می توانند با مخالفت کردن، موجبات اخراج مربی را فراهم کنند. این نمونه ای از قدرت اشتباه است و مربی بعدی بهتر است گذشته این باشگاه را از نظر بگذراند. 


13:13 روزِ بسیار بسیار غمگین کاپیتان! 


12:48 هیدینگ بهترین آمار را از نظر درست کسب پیروزی در تاریخ لیگ برتر دارد! 


12:35 فدراسیون فوتبال استرالیا در خبری اذعان کرد هیدینک از بیشترین شانس برای هدایت تیم برخوردار است. هیدینک در استرالیا یک اسطوره است.  


12:31 سزار آزپلیکوئتا هم خروج مورینیو را غمگین دانست و برای او آرزوی موفقیت کرد. 


12:30 ادی هاو اذعان کرد که از اخراج مورینیو ناراحت است. اینکه مربی ای کار خود را از دست می دهد ناامید کننده است.


12:23 گراهام سونس اذعان کرد که بخشی از او، از اخراج مورینیو شگفت زده نشده است. این که بیش از دو یا سه بازیکن تیم افت فاحشی را نشان دادند و تنها معنی این موضوع این بود که مربی رختکن را از دست داده است. اگر با دو یه سه بازیکن کلیدی به مشکل بخورید، این موضوع به سرعت به تمام تیم سرایت می کند. این که با کیفیتی که تیم دارد، جایگاه در جدول مسخره است. آن ها بازیکنان فوق العاده ای دارند و باید در بالای جدول باشند.


12:21 آمار آقای خاص


12:20 پل مرسون اعتقاد داشت که لوئیس فن خال باید بیم آن داشته باشد که سرنوشتی مشابه در انتظارش باشد.


12:15 تیری آنری گفت درست است که اوضاع برای مورینیو خوب پیش نرفت و او با اخراج دکتر و گلایه های دائمی به داور ها اشتباه کرد، اما بازیکنان در این وضعیت نقش اصلی را بازی کرده اند. اسطوره آرسنال اعتقاد دارد که در بازی هایی نظیر بورنموث، بازیکنان بازی خوبی ارائه ندادند و فاقد میل و تعهد کافی بوده اند.


12:12 پل الیوت کاپیتان سابق باشگاه  اصرار داشت که از اخراج مورینیو متعجب نشده است. اینکه باخت در لستر نه تنها یک باخت که شکست یک شیوه بود. 


12:08 دمبا با  اعتقاد داشت که حضور مورینیو بیش از سه سال در یک باشگاه نادر است. مهاجم سابق آبی اذعان کرد که  متدهای آقای خاص طاقت فرسا و خسته کننده هستند. مورینیو کسی است که وقتی می بازید، آسمان را به زمین می آورد و همه چیز را با عصبانیت پیچیده می کند. 


11:58 فابرگاس از خروج ژوزه بسیار غمگین بود. 


11:56 آمار گاس بزرگ با چلسی. تیم او در آن مدت لیورپولِ آماده را از اروپا حذف کرد و به آن شکل مغلوب بارسلونا شد.


11:55 شماری از هواداران باشگاه شب گذشته در بیرون از استمفورد بریج در اعتراض به اخراج مورینیو جمع شدند. 


11:47 جیمی ردنپ اعتقاد دارد که با مربی جدید، تیم بازی های بسیاری را برنده می شود و از این وضعیت در می آید. ستاره سابق قرمزها اعتقاد دارد که مورینیو باید مدتی را به استراحت بپردازد چون این اواخر به نظر مردی می آمد که دیگر فوتبال را دوست ندارد. 


11:42 در مرتبه قبلی وقتی مورینیو اخراج شد، مستقیما به پرتغال رفت. اما اسکای ادعا کرد که وی قصد دارد در لندن به زندگی ادامه دهد. 


11:37 تونی کاسکارینو بازیکن سابق آبی ها، از آلن پاردیو به عنوان گزینه ای مناسب برای باشگاه یاد کرد. او از بین گزینه های خارجی دیگو سیمئونه و به طور موقت گاس هیدینک را ترجیح می دهد. او اعتقاد داشت که ممکن پپ گواردیولا در لیگ برتر جواب ندهد.


11:24 در توییتر لحظه اخراج مورینیو محبوب تر از نسخه جدید جنگ ستارگان بوده است و توجه افراد بیشتری را جلب کرده است.


11:20 گفته می شود که شماری از بازیکنان تیم، هنوز از رفتار مورینیو با اوا کارنیرو ناراحتند و بعید نیست که با محبوبیت او در باشگاه و در نزد بازیکنان، وی به باشگاه بازگردد.


11:15 جیمی کرگر در یادداشتی در اسکای اسپورتس اشاره کرد که وقتی مورینیو به چلسی آمد، مدتی بود که تیم آن ها دیگر مدعی قهرمانی نبود. او باشگاه را برای یک سال قهرمان کرد اما در سال دوم به مشکل خورد و سعی کرد با انتقاد کردن به صورت علنی تمام تلاش های خود را انجام داده باشد اما راه به جایی نبرد. کرگر اعتقاد داشت که به هر صورت باید گفت دوره دوم حضور مورینیو در چلسی هم موفقیت آمیز بوده است. با این وجود ژوزه هرگز مربی ای نبوده که 4 یا 5 سال مربی باشگاهی مانده باشد و این یک نقص در قیاس با سایر مربیان است اما وقتی قرار باشد دو یا سه سال در باشگاهی مربیگری کند، او از بهترین هاست.


11:09 روزنامه تایمز در شماره صبح خود اذعان کرد که چلسی  در حال انجام مذاکرات جدی با هیدینک است اما مشخص نیست که این مربی در بازی فردا مقابل ساندرلند روی نیمکت باشد.


11:09 فلورنتینو پرز در مصاحبه ای اعلام کرد که به دنبال جذب ژوزه مورینیو نخواهد بود. آن ها ترجیح می دهند که زین الدین زیدان مربی بعدی باشگاه باشد.


11:09 ساعتی پیش ماتیا کژمان مهاجم هلندی سابق آبی ها اذعان کرد کن گاس هیدینک به او اعلام کرده که به زودی به عنوان مربی موقت باشگاه معرفی می شود. کژمان باور داشت که با هیدینگ، تیم می تواند به یک مدعی در اروپا تبدیل شود.


11:09 از چند گزینه برای جانشینی مورینیو یاد می شود. گفته می شود که گاس هیدینک محتمل ترین گزینه است. اما از گزینه های دیگری مانند خوانده راموس، برندان راجرز، کارلو آنچلوتی، پپ گواردیولا، جیانفرانکو زولا، کلودیو رانیری، دیگو سیمئونه، لئونید اسلاتسکی و جان تری به عنوان جانشینان موقت یا بلند مدت وی یاد می شود.


11:09 شب گذشته بود که باشگاه چلسی پس از چند خبر غیر رسمی، به طور رسمی اعلام کرد که با رضایت طرفین، با ژوزه مورینیو قطع همکاری کرده است. 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 253
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 360
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 2,594
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,312
  • بازدید ماه : 5,312
  • بازدید سال : 11,701
  • بازدید کلی : 14,236,400