loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 34 1394/09/29 نظرات (0)

پورحیدری: الان حالم بهتر شده است

پورحیدری: الان حالم بهتر شده است؛ از هواداران می خواهم به فکر استقلال باشند
پورحیدری از هواداران خواست تا از تیم حمایت کنند.

 منصور پورحیدری سرپرست و پیشکسوت باشگاه استقلال که چند روزی در بستر بیماری به سر می برد گفت:

امروز حال بهتری دارم نسبت به 2-3 روز گذشته و از تمام پزشکان که در این چند روز کنارم بودند تشکر می کنم، واقعا لطف کردند و خیلی تلاش کردند. شنیدم که هواداران یک بنر جلوی بیمارستان آوردند که خیلی خوشحال شدم و احساس خوبی پیدا کردم. این نشان می دهد که هواداران من را دوست دارند ولی از هواداران می خوام در این زمان بیشتر به فکر استقلال باشند چون یک بازی خیلی حساس با تراکتور دارد.

وی افزود:

خیلی دوست دارم برای دیدن این بازی به ورزشگاه بروم اما پزشکان این اجازه را نمی دهند با این حال مطمئن هستم بازیکنان می تواند در این دیدار پیروز شوند چون این توانایی را دارند. از تمام کسانی که این چند روز به ملاقاتم آمدند و در کنارم بودند تشکر می کنم، از تمام مردم که به فکرم بودند واقعا ممنون هستم. همسرم به من می گوید که چقدر مردم پیگیر هستند که واقعا شرمنده آن ها هستم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 203
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 210
  • آی پی دیروز : 360
  • بازدید امروز : 433
  • باردید دیروز : 1,959
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,523
  • بازدید ماه : 2,523
  • بازدید سال : 8,912
  • بازدید کلی : 14,233,611