loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 77 1394/10/01 نظرات (0)

سوارز: یکی دیگر از آرزوهایم برآورده شد

سوارز: یکی دیگر از آرزوهایم برآورده شد
لوئیز سوارز، مهاجم 28 ساله اروگوئه ای بارسلونا می گوید که از مدت ها قبل رویای بازی در این رقابت ها را داشته است.

به گزارش fourfourtwo، لوئیز سوارز مهاجم بارسلونا، پس از تصاحب توپ طلای بهترین بازیکن جام باشگاه های جهان، به هم تیمی هایش ادای احترام کرد.

مردان لوئیز انریکه روز یکشنبه در فینال جام باشگاه های جهان مقابل ریورپلاته با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسیدند. در این بازی سوارز، مرد اروگوئه ای بارسا 2 گل تیمش را بعد از شکستن قفل دروازه حریف توسط مسی به ثمر رساند.

سوارز با به ثمر رساندن 5 گل در 2 بازی تیمش به عنوان بهترین بازیکن این رقابت انتخاب شد. او هم تیمی هایش را در این پیروزی بزرگ سهیم دانسته و آنهارا مورد ستایش قرار داد:

- این جایزه تنها برای من نیست، این متعلق به تمام بازیکنان تیم است. من تشکر می کنم از تمام هم تیمی هایم که با تلاش زیاد ما را تا این مرحله پیش آوردند، همچنین به خاطر تمام فداکاری هایی که برای من کردند. من بسیار خوشحالم که به تیم کمک کردم، اما مهترین چیز کسب این افتخار برای باشگاه است. این چیزی است که مرا خوشحال می کند. مسی و نیمار همواره برنده هستند و این فوق العاده است که آنها را کنارم در زمین فوتبال ببینم.

بارسا با این قهرمانی، موفق ترین تیم در جام باشگاه های جهان با 3 قهرمانی است و سوارز اعلام کرد که همواره رویای چنین روزی را در سر داشت.

مهاجم 28 ساله بارسا ادامه می دهد:

بازی کردن در این رقابت ها فوق العاده است. این جام یک رقابت بین قاره ای است و من از زمان نوجوانی ام هیجان زیادی در مورد این جام داشتم و حتی ساعت 6 صبح برای تماشای این رقابت ها بیدار می شدم. این یکی از آرزوهای من است که برآورده شده است.

بارسلونا 9 دی ماه در بازی داخل خانه به مصاف رئال بتیس خواهد رفت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 283
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 6,213
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8,931
  • بازدید ماه : 8,931
  • بازدید سال : 15,320
  • بازدید کلی : 14,240,019