loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 71 1394/10/05 نظرات (0)

استوک سیتی 2-0 منچستریونایتد

از هفته هجدهم لیگ برتر، دو تیم استوک سیتی و منچستریونایتد از ساعت 16:15 در استادیوم بریتانیا به مصاف هم رفتند و در پایان این "کوزه گران" بودند که با نتیجه 0-2 از سد حریف نامدارشان گذشتند.

گزارش بازی

بازی در حالی شروع شد که با تصمیم فن خال، وین رونی از روی نیمکت ذخیره ها در حال تماشای بازی بود و در ترکیب اصلی حضور نداشت.

در دقیقه هشتم بازی، اولین موقعیت بازی با شوت آندر هررا ایجاد شد. جک بوتلند مشکلی را برای مهار این توپ نداشت.

در دقیقه دهم، روی یک ضربه آزاد، شوت آرناتوویچ تنها چند سانتیمتر با وارد شدن به دروازه داوید دخیا فاصله داشت و به بیرون رفت.

در دقیقه نوزدهم، اشتباه مسلّم ممفیس در دادن پاس رو به عقب به داوید دخیا موجب شد تا 3 بازیکن از استوک سیتی در موقعیتی عالی برای گلزنی قرار بگیرند. پاس عرضی گلن جانسون به بویان کرکیچ رسید تا بازیکن اسپانیایی استوک سیتی موفق به زدن اولین گل بازی شود.

تنها 7 دقیقه پس از گل اول استوک سیتی و در دقیقه بیست و ششم، این تیم در پشت محوطه جریمه منچستریونایتد صاحب یک ضربه آزاد شد. ضربه بویان پس از برخورد با دیوار دفاعی شیاطین سرخ به آرناتوویچ رسید و ملی پوش اتریشی استوک با یک شوت بسیار زیبا موفق به زدن گل دوم تیمش شد.

در دقیقه بیست و نهم، ممفیس که روی گل اول استوک سیتی خود را مقصر می دید، پشت ضربه آزادی که فاصله زیادی را تا دروازه استوک سیتی داشت قرار گرفت. شوت او در نزدیکی دروازه استوک به زمین برخورد کرد و کار را برای بوتلند سخت کرد. بوتلند تنها توانست توپ را دفع کند. در ریباند توپ به فلینی رسید، اما وی در موقعیت آفساید قرار داشت و بازی متوقف شد.

در دقیقه سی و ششم، استوک سیتی با پاس عمقی بویان صاحب یک موقعیت طلایی شد. آرناتوویچ به راحتی می توانست گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر برساند، اما شوت محکم او در موقعیت تک به تک با دخیا با فاصله ای کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه نیز هیچکدام از دو تیم نتوانستند موقعیت بزرگی را ایجاد کنند و بازی با همان نتیجه 0-2 در نیمه اول به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم، وین رونی به جای ممفیس که بسیار نا امید کننده ظاهر شده بود، به بازی آمد. فن خینکل و ویلن نیز برای استوک وارد میدان شدند.

بیست دقیقه ابتدایی نیمه دوم بسیار متعادل و بی فراز و نشیب سپری شد و موقعیت خاصی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد.

در دقیقه شصت و چهارم، پاس عرضی و زمینی وین رونی به مروانه فلینی رسید و هافبک بلژیکی یونایتد می توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند، اما ضربه زمینی او را بوتلند به زیبایی دفع کرد تا همچنان دروازه اش بسته بماند.

پس از این موضعیت خطرناک، بازی همچنان در حالی دنبال شد که منچستریونایتد بدون اضطرار زیاد برای خلق موقعیت گلزنی تلاش می کرد و استوک سیتی نیز با استفاده از سرعت بازیکنانش در فاز هجومی در پی ایجاد موقعیت های ضد حمله بود.

در دقیقه هشتاد و سوم، آندر هررا از بازی خارج شد و به جای او آندرس پریرا به بازی آمد.

در دقیقه هشتاد و پنجم، باز هم جک بوتلند با مهاری خوب مانع از گلزنی منچستریونایتد و آنتونی مارسیال شد.

در دقیقه نود، همکاری خوب بازیکنان منچستریونایتد، وین رونی را در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار دارد. رونی به جای شوتزنی به ماتا پاس داد و ضربه ماتا با مهار بوتلند به کرنر رفت.

درنهایت نیز بازی با همان نتیجه -2 به پایان رسید تا یونایتد چهارمین باخت پیاپی خود را تجربه کند. 

ترکیب اولیه دو تیم

استوک سیتی

ترکیب اصلی: بوتلند، جانسون، شاوکراس، وولشید، پیترز، ویلن، کمرون، آرماتوویچ، بویان، شکیری، آفلای

ذخیره ها: هاگارد، ویلسون، فن خینکل، ادم، والترز، خوسلو، دیوف

 

منچستریونایتد

ترکیب اصلی: دخیا، یانگ، جونز، اسمالینگ، بلیند، ماتا، هررا، کریک، ممفیس، فلینی، مارسیال

ذخیره ها: رومرو، وارلا، پریرا، مک نیر، رونی، اشنایدرلین، بورثویک جکسون

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 279
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 6,818
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9,536
  • بازدید ماه : 9,536
  • بازدید سال : 15,925
  • بازدید کلی : 14,240,624