loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 56 1394/10/18 نظرات (0)

میهایلویچ: ترسی از رم نداریم

سرمربی میلان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل رم حاضر شد و درباره شرایط بازی صحبت کرد.

 سینیشا میهایلویچ سرمربی میلان که تحت فشار شدید تیم مدیریتی باشگاه میلان قراردارد و گفته می شود دیدار فردا مقابل رم و چهارشنبه مقابل کارپی سرنوشت او را مشخص می کند در نشست مطبوعاتی قبل از بازی گفت:

تصمیم به استعفا ندارم. امّا اگر ببینم که تیم دیگر اتحاد سابق را ندارد و تمرینات وضعیت خوبی ندارد، اولین کسی خواهم بود که خواهان برکناری خودش است. اگر این شرایط را نبینم، خودم هم علاقه ای به ادامه کار ندارم. به من گفته اند که تیم متحد نیست، امّا پس از پیروزی 4-2 مقابل فروزینونه، همه با هم متحد بودیم. این جزئی از بازی است و من این را به آن شکلی که می گویند نمی بینم. روزنامه ها هر روز منتشر می شود، من حدودا یک ماه و نیم است هیچ روزنامه ای نخوانده ام. فکر می کنم باشگاه حامی من است و این مهم است که به دنبال هدایت تیم به سمت هدف همیشگی اش باشیم. 

میهایلویچ درباره گارسیا، سرمربی تحت فشار رم نیز گفت:

فکر می کنم یک بازی بکش  و زنده بمان میان من و گارسیاست. امّا شرایط دو تیم مشابه نیست. او سه سال است در رم قرار دارند و شش ماه است این تیم را هدایت می کنم، اگر به مانندی که من می خواهم فوتبال بازی کنیم، مطمئنم می توانیم نتایج خوبی بگیریم. 

سرمربی میلان افزود:

می دانیم بازی مهمی است و باید با تفکری به آن جا برویم که اگر فرصتی به وجود آوردیم باید از آن نهایت استفاده را داشته باشیم. باید بدون ترس بازی خود را ارائه دهیم و مراقب خط دفاعی نیز باشیم. تحت فشار بودن جزئی از فوتبال است و تنها راه خروج از آن کسب پیروزی است. 

میهایلویچ درباره سرنوشتش در میلان گفت:

من به این شرایط عادت دارم، این کار من است و سی سال است که در فوتبال حضور دارم، این جزئی از شغل ماست. من همیشه آرام هستم و به کار خودم و شاگردانم ایان دارم. من همیشه تمام توانم را در اختیار تیم قرار داده ام وبه این روش نیز ادامه خواهم داد، می دانم دو بازی پیش رو مقابل رم و کارپی برای سرنوشتم در میلان حیاتی است، از ترس این دو بازی مخفی نمی شوم، با سری بالا و با روشی که دارم به استقبال این دو بازی می روم. نتایج این دو بازی تصمیم می گیرد که آیا در این تیم می مانم یا نه. جو باشگاه مشخصاً خوب نیست، بازیکنان راحتی کامل ندارند، امّا همه می دانند بودن در میلان این فشار را نیز به همراه دارد. 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 277
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 5,128
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,846
  • بازدید ماه : 7,846
  • بازدید سال : 14,235
  • بازدید کلی : 14,238,934