loading...
رئال نیوز
admin بازدید : 45 1394/10/30 نظرات (0)

رائول: تیم با زیدان خوشحال تر و بهتر شده است

رائول در مورد موج فعلی حاکم بر باشگاه رئال مادرید بعد از تغییراتی که روی نیمکت انجام شد صحبت کرده و همچنین راجع به احتمال حضور روی نیمکت این تیم نیز به سؤالات پاسخ داده است.

 به گزارش AS، کاپیتان سابق و افسانه ای مادریدی ها گفت:

- رئال مادرید:

با تغییر مربی تیم خیلی خوشحال تر است و فوتبال بهتری ارائه می کند. رئال مادرید هنوز هم پایگاه هوادارای عظیمی دارد، و زمانی که مربی را عوض می کنند به این معنی است که اوضاع خوب پیش نمی رود. با زیدان آنها شانس بهتری برای بردن چیز های مهم دارند.

- زیدان:

او همراه با آنچلوتی در کنار این گروه بوده است، آنها را می شناسد و فرصت خوبی برای بالا بردن روحیه تیم بود. در دو بازی اخیر می توانید ببینید که آنها خیلی خوشحال تر هستند و کار هایی انجام می دهند که در چند ماه اخیر انجام نمی دادند.

- نماینده و سفیر فوتبال اسپانیا در آمریکا:

من اینجا مسئول یک تیم کاری هستم و خیلی افتخار می کنم که بخشی از خانواده لالیگا هستم. برند لالیگا بسیار با ارزش است و چیز های زیادی برای آوردن به کشوری که همواره بیشتر فوتبال بازی می کند، داریم.

- آینده:

هیچ شغلی در دنیای فوتبال، اعم از ریاست باشگاه را هم رد نمی کنم. فقط به خاطر اینکه کارنامه بازیگری موفقی داشته اید تضمین کننده چیزی در دنیای مربیگری نیست، باید خود را آماده کرده و چیز هایی یاد بگیرم.

- مدیریت:

در حال حاضر قصد دارم تمام مدارک خود را اخذ کرده و برای کسب مدرک مربیگری مطالعه کنم و از زمان خود استفاده کنم. لالیگا به من فرصتی داد تا بازی ها را از زاویه ای دیگر ببینم، از نقطه نظر تجاری آن، و این تنها درک گسترده تر و بهتری از چگونگی پیشرفت کار ها در دنیای فوتبال می دهد.

- امتحان کردن شانس خود روی نیمکت لوس بلانکوس:

بله، روزی که احساس کنم آماده ام تعلل نخواهم کرد اما در حال حاضر احساس می کنم که باید مسیر متفاوتی را طی کنم، رئال مادرید همیشه خانه من خواهد بود و امیدوارم روزی بتوانم به آنها کمک کنم. شانس زیادی داشته ام و خوشبختانه دوستان زیادی دارم، و از باشگاه های متفاوتی نامه های تبریک بسیاری دریافت کرده ام. از اطلااعات و دانسته های خود استفاده خواهم کرد تا لالیگا را قدرتمند تر کنم.

- پیشنهاد رئال مادرید:

مادرید همیشه در ها را به روی من باز گذاشته است، و من رابطه فوق العاده ای با رئیس دارم. من کسی هستم که تصمیم گرفت در نیویورک بماند. لحظه بازگشت به مادرید فرا خواهد رسید، اما حالا در زمانی مناسب در جایی مناسب هستم. هنوز هم با هر لحظه رئال مادرید زندگی می کنم و تمام نتایج آنها را دنبال می کنم، و امیدوارم که در مسیر فتح عناوین به کار خود ادامه دهند.

- شکست مخالفان:

من هیچوقت مخالف چیزی نبوده ام. بار ها گفته ام، من مرد بازی های جهانی هستم، یک مادریدیستا، من گذشته ای هم در اتلتیکو مادرید داشته ام اما رئال مادرید جایی است که به عنوان بازیکن و انسان رشد کردم و جایی که بین زمین و مردم احساس همدلی و صمیمیت کردم؛ آن روز ها هرچیزی که دارم را به من داده است. اما فکر می کنم در تمام ورزشگاه های اسپانیا از احترام زیادی برخوردارم، از کار هایی که انجام داده ام راضی هستم، رفتن به آلمان، قطر، ایالات متحده... من یک فوتبالیست هستم که به کار تیمی، مبارزه و رقابت خوب، نظم و ارزش هایی که فوتبال القا می کند اعتقاد دارد.

- گزینه ها برای قدم گذاشتن در دنیای مربیگری:

گزینه اول من همیشه رئال مادرید خواهد بود، اما کار کردن در سطح جهانی برای لالیگا به صورت بالقوه نمی تواند کسی را برنجاند.

- اسپانیا:

زمان های زیادی را در کنار لوئیز آراگونس سپری کرده ام؛ به نظر من او یکی از بزرگترین ها بود. تصور می کردم که می توانم نقشی در تیم اسپانیای لوئیز ایفا کنم اما به تصمیم او و بازیکنانی که برای ترکیب انتخاب شده بودند احترام گذاشتم. ماه های اول دور از تیم ملی سخت بود، و احساس تنهایی می کردم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت رئال مادرید ، رئال مادرید ، رئال نیوز، نقل و انتقالات رئال مادرید ، رئال مادرید نیوز،آخرین اخبار رئال مادرید ، پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید، اخبار رئال مادرید ، رئال ، کریستیانو رونالدو ،,خبرگزاری رئال نیوز.خبرورزشی ، خبرورزشی آنلاین،بارسانیوز ، ورزش3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با حضور داور ویدئویی در لالیگا موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9858
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 225
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 337
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 1,160
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,291
  • بازدید ماه : 1,291
  • بازدید سال : 7,680
  • بازدید کلی : 14,232,379